بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۰۸۲۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
مرکزآهن اولین وب سایت تخصصی در زمینه خرید و فروش آهن آلات و ارائه قیمت لحظه ایی و به روز در ایران می باشد که با توجه به فعالیتهای گسترده در شبکه های اجتماعی امکان دسترسی هرجا و هر لحظه به این اطلاعات را برای شما فراهم کرده است.

تدبیر24»اطلاع از آخرین نوسانات قیمت میلگرد , قیمت ورق سیاه , قیمت ورق گالوانیزه , نبشی و ناودانی , قوطی پروفیل , قیمت تیرآهن , انواع لوله و محصولات پوشش سوله از جمله پشم شیشه , پشم سنگ و ... ارائه مشاوره و اطلاعات جزئی در خصوص کلیه محصولات از جمله خدمات این مرکز تخصصی آهن آلات می باشد .

فعالیت در شبکه های اجتماعی

در این دوره زندگی ، سایت های اینترنتی تحت نام شبکه های اجتماعی زندگی ما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است و امکانات فراوانی را ارائه می دهند. مجموعه مرکزآهن این امکان را فراهم ساخته است تا با فعالیت لحظه به لحظه در شبکه های اجتماعی دسترسی شما به آخرین قیمت ها ، اخبار بازار آهن آلات و فولاد ، تبادل نظر ، مشاوره در هر زمان را داشته باشید.

اخبار روز بازار آهن آلات

در بازار آهن آلات ایران اخبار همواره نقش عمده ایی در موفقیت معامله گران داشته است. در بازار پر فراز و نشیب یک خبر از سوی کارشناسان می تواند تا میزان زیای موجب خرید به موقع تبدیل شود. از مهم ترین خبرهای بازار آهن می توان به پیش بینی قیمت میلگرد در روزهای آینده ، گزارش هفتگی از نمودار قیمت آهن آلات و دلایل نوسانات قیمت آهن آلات اشاره کرد

در واقع پایگاه خبری مرکزآهن ، اخبار و اطلاعات به موقع را یکی از عوامل موثر در بازار می داند و از این رو روزانه خبرهای مهم بازار فولاد جهانی و بازار داخلی را برای مشاهده و بررسی شما منتشر می کند.روزانه در بخش اخبار به طور میانگین 10 تا 15 خبر منتشر می شود.

تحلیل تکنیکال بازار جایگاه ویژه ایی در میان بازدید کنندگان دارد و به طور میانگین 5 تحلیل تکنیکال بازار بروی وب سایت منتشر می شود.

حضور فعال در نمایشگاه های داخلی و بین المللی به جهت کسب دانش و اطلاعات بیشتر و در اختیار گذاشتن همگان از جمله فعالیت های مرکزاهن می باشد.

اگر بعنوان یک محقق و یا یک مشتری بدنبال کسب مشاوره تخصصی در حوزه بازار آهن آلات و فولاد هستید، با ما تماس بگیرید .

راه های ارتباطی با مرکز آهن خط ویژه فروش 03135155

عضویت در کانال تلگرام @Markazeahan

همراهی ما در اینستاگرام @Markazeahan

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
آهن رسان بهینه مهرگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
0
سلام ممنون از سایت خوبتون لطفا در مورد آرماتور بندی و نحوه اجرای آن برای یک ساختمان 10 طبقه توضیحاتی ارائه دهید.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها