تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
پسر نوجوان پس از درگیری لفظی با پدرش با بالارفتن از پنجره خود را به لبه طبقه پنجم آپارتمان رساند و روی لبه پنجره اقدام به خوابیدن کرد.

تدبیر24»یکی از وظایف بسیار حیاتی و مهم والدین تربیت و پرورش کودکان است که این امر مستلزم ارتباط صحیح و هوشمندانه با فرزند است. متاسفانه برخی والدین بجای استفاده از تکنیک‌ها و روش‌های درست برای ارتباط با فرزندان خود، به جر و بحث و دعوا متوسل می‌شوند که گاه نتایجی معکوس و وحشتناک به همراه دارد. تجربه‌ای که به تازگی یک پدر چینی از سر گذراند.

این مرد اهل منطقه "جیانگ کو” پس از جر و بحث با پسر ۱۲ ساله اش در خصوص خوابیدن زیاد حادثه‌ای وحشتناک را تجربه کرد. پسر نوجوان او پس از درگیری لفظی با پدرش با بالارفتن از پنجره خود را به لبه طبقه پنجم آپارتمان رساند و روی لبه پنجره اقدام به خوابیدن کرد.= مرد چینی که نگران جان فرزندش بود بلافاصله از ماموران آتشنشانی کمک خواست. سرانجام ماموران آتشنشانی با استفاده از یک نردبان توانستند این پسر نوجوان لجوج را از طبقه پنج به پایین منتقل کنند.

گفتنی است؛ این اتفاق روز چهارشنبه و در استان گوایژو چین رخ داد.

www.dustaan.com اقدام هولناک پسر نوجوان پس از جر و بحث با پدرش! +عکس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها