تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۰۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
رییس آموزش و پروش شهرستان فسا در استان فارس، اقدام یکی از معلمان در این شهرستان پیرامون کوتاه کردن موی دانش‌آموزان یک مدرسه را محکوم کرد.
تدبیر24»رییس آموزش و پرورش شهرستان فسا عصر دوشنبه 24 اردیبهشت اعلام کرد که رفتار یکی از معلمان در کوتاه کردن موی تعدادی از دانش‌آموزان کلاسش را تایید نمی‌کند.

مسلم امینی‌نژاد گفت: به‌دنبال اطلاع از اقدام خلاف اصول تربیتی معلم کلاس دوم ابتدایی یکی از مدارس این شهر در کوتاه کردن موی 9 دانش‌آموز کلاسش بلافاصله موضوع را با اعزام کارشناسانی پیگیری کرد.

وی گفت: این معلم ضمن ابراز پشیمانی از رفتارش، انگیزه‌اش را رفع مزاحمت دیگر دانش‌آموزانی که در نیمکت پشت سر این دانش‌آموزان می‌نشستند، اعلام کرده است.

امینی‌نژاد گفت: اگرچه نیت اصلی رفتار این همکار فرهنگی حل یک مسئله بوده است اما متاسفانه یکی از بدترین راهها برای حل مسئله استفاده شده که مورد تایید نیست.

رییس آموزش و پرورش فسا تاکید کرد: آموزش و پرورش طی بخشنامه‌های متعددی بر لزوم حل مشکلات از راه‌های حل صحیح مسئله تاکید داشته است.

امینی‌نژاد با یادآوری اینکه برخی از والدین دانش‌آموزان شاکی آن همکار فرهنگی هستند، گفت: آموزش و پرورش موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح اداری پیگیری خواهد کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، واکنش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها