تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۱۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
تحقیقات محققان دانشکده علوم پزشکی "دانشگاه آریزونا" نشان می‌دهد که یک ارتباطی میان کم خوابی و چاقی وجود دارد.
تدبیر24»محققان بر این باورند که غذا خوردن و مصرف تنقلات هنگام خواب ممکن است باعث ایجاد رفتارهای ناسالم خوردن در فرد شود و این می‌تواند نشان دهنده یک ارتباط بالقوه بین کم خوابی و چاقی باشد.

این مطالعه با فرستادن یک نظرسنجی به تلفن همراه 3105 فرد بزرگسال از 23 منطقه کلان شهر ایالات متحده انجام شد و از شرکت کنندگان خواسته شد که آیا آنها میان وعده‌های شبانه مصرف می‌کنند و آیا کم‌خوابی سبب این شده است که آنها تنقلات مصرف کنند؟

تقریبا 60 درصد از شرکت‌کنندگان پاسخ دادند که مداوم هنگام شب تنقلات می‌خورند و پاسخ دو سوم آنها این بود که کم‌خوابی سبب شده آنها تنقلات مصرف کنند.

محققان دریافتند که میل به خوردن تنقلات و غذا در هنگام خواب، با افزایش خطر ابتلا به دیابت و چاقی همراه است.

""مایکل ج. گراندرن"(Michael A. Grandner) استادیار روانپزشکی و مدیر برنامه تحقیقات خواب و سلامت دانشگاه آریزونا گفت: این مطالعه نشان می‌دهد که چه رابطه مهمی میان کم خوابی، مصرف شبانه تنقلات و سلامت وجود دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، کم‌خوابی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها