تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
شب دوم از هفته پایانی مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری شد که طی آن تیم های شالکه، دورتموند، بارسلونا، اتلتیکومادرید، چلسی و ناپولی مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.
به گزارش تدبیر24 به نقل از جهان، در گروه E رقابتها شالکه در حضور بیش از ۵۰ هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۲ بر صفر اف سی بازل سوئیس را از پیش رو برداشت و صعود خود به دور بعدی رقابتها را قطعی کرد. ژولیان دراکسلر (۵۱) و ژوئل ماتیپ (۵۷) برای شالکه در این بازی گل زدند.

در دیگر بازی این گروه هم چلسی با تک گل دقیقه ۱۰ دمبا با یک بر صفر استوابخارست رومانی را از پیش رو برداشت. در این گروه چلسی با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم نخست و شالکه با ۱۰ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شدند. اف سی بازل راهی لیگ اروپا شد و استوابخارست هم از دور رقابتها حذف شد.

گروه E
۱- چلسی ۱۲ امتیاز
۲- شالکه ۱۰ امتیاز
۳- اف سی بازل ۸ امتیاز
۴- استوا بخارست ۳ امتیاز

در گروه F دورتموند در خانه مارسی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید و صعود خود به دور بعدی رقابتها را تضمین کرد. در این دیدار روبرت لواندوفسکی (۴) و کوین گراسکروتز (۸۷) برای دورتموند و سلیمان دیارا (۱۴) برای مارسی گلزنی کردند.

در دیگر دیدار این گروه ناپولی در خانه خود با نتیجه ۲ بر صفر آرسنال را از پیش رو برداشت اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به توپچی ها از صعود به دور بعدی باز ماند.در این گروه دورتموند با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل ۵+ به عنوان تیم نخست و آرسنال با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل ۳+ به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کردند. ناپولی با ۱۲ امتیاز و تفاضل گل ۱+ با لیگ قهرمانان اروپا خداحافظی کرد و راهی لیگ اروپا شد، مارسی هم بدون امتیاز از دور رقابتها حذف شد.

گروه F
۱- دورتموند ۱۲ امتیاز (تفاضل گل ۵+)
۲- آرسنال ۱۲ امتیاز (تفاضل گل ۳+)
۳- ناپولی ۱۲ امتیاز (تفاضل گل ۱+)
۴- مارسی بدون امتیاز

در گروه G اتلتیکومادرید که پیش از این صعود خود را به دور بعدی قطعی کرده بود با نتیجه ۲ بر صفر پورتو را از پیش روبرداشت. رائول گارسیا (۱۴) و دیه گو کاستا (۳۷) برای اتلتیکو در این بازی گل زدند.

در دیگر بازی این گروه آستریا وین اتریش با نتیجه ۴ بر یک زنیت را از پیش رو برداشت اما زنیت با وجود این شکست به دور بعدی رقابتها راه یافت. به این ترتیب اتلتیکومادرید با ۱۶ امتیاز و زنیت با ۶ امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و پورتو هم به لیگ اروپا راه یافت.

گروه G
۱- اتلتیکومادرید ۱۶ امتیاز
۲- زنیت سنت پترزبورگ ۶ امتیاز
۳- پورتو ۵ امتیاز (تفاضل گل ۳-)
۴- آستریا وین ۵ امتیاز (تفاضل گل ۵-)

و سرانجام در گروه H بارسلونا با هت تریک نیمار با نتیجه ۶ بر یک سلتیک را شکست داد و میلان هم به لطف تساوی بدون گل مقابل آژاکس جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را کسب کرد.

به این ترتیب در این گروه بارسلونا با ۱۳ امتیاز به عنوان تیم نخست و میلان با ۹ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شدند. آژاکس با ۸ امتیاز به لیگ اروپا راه یافت و سلتیک هم با ۳ امتیاز از دور رقابتها حذف شد.

گروه H
۱- بارسلونا ۱۳ امتیاز
۲- میلان ۹ امتیاز
۳- آژاکس ۸ امتیاز
۴- سلتیک ۳ امتیاز

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها