بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۱۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
بهاره افشاری برای تصویربرداری از سردار آزمون به روسیه رفت.

تدبیر24»با آغاز جام جهانی فوتبال، بهاره افشاری تهیه‌کننده و کارگردان مستند «سریک» که به زندگی سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پرداخته است، راهی روسیه شد تا سکانس پایانی این فیلم را تصویربرداری کند.

روابط عمومی این فیلم اعلام کرد: این مستند به زندگی "سریک" اسب مسابقه سردار آزمون می‌پردازد و به موازات آن زندگی صاحب سرشناسش را به تصویر می‌کشد.

قرار است این فیلم بعد از پایان جام جهانی در گروه هنر Art و تجربه اکران شود.

عوامل مستند بلند «سریک» عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: بهاره افشاری، مجری طرح و مدیر تولید: حسن هندی، نویسنده: علی شمس، مدیر فیلمبرداری: ایمان سرمستی، با تشکر از مسعود مسجدی، فیلمبرداران: محسن نجفی، علی قلندریان، سینا کاظمی، مجتبی اعظم‌پور، داوود بازرگانی، منوچهر حمیدپور، صدابرداران: میثم یاردیلو، احسان نوبخت، صداگذار: محمود موسوی‌نژاد، تدوین: امیرحسین سیاح ، عکاسان: میلاد پیامی، حسن هندی، سمیرا بختیاری، گریم: مهیاد میمی، اتالوناژ سامان وفایی و مشاور رسانه: نگار حسینی


برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها