تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۱۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کارشناسان معتقدند موج گرما و آتش سوزی‌های جنگلی که در سراسر جهان ویرانی به بار آورده نمایی از تغییرات اقلیمی است.
تدبیر24»از مدت‌ها قبل پیش بینی شده بود تغییرات اقلیمی موجب افزایش حوادث آب و هوایی مخرب می‌شود. اکنون محققان اطمینان دارند این پیش بینی‌ها صحیح بوده است. به گفته آنها گرمای جهانی به افزایش دما در انگلیس و شمال اروپا از هفته‌ها قبل دامن زده است.

"میشل‌ مان" از دانشگاه دولتی پنسیلوانیا و یکی از محققان برجسته آب و هوایی گفت: آب و هوای گرم، سراسر اروپا و همچنین از آمریکای شمالی تا ژاپن را فرا گرفته است و این نمایی از تغییرات اقلیمی است و در نبود تغییرات آب و هوایی شاهد چنین وضعیتی نبودیم.

به گزارش روزنامه گاردین، به گفته این کارشناسان پیامدهای اقلیمی دیگر پنهانی نیستند و می‌توان این تغییرات را به شکل واقعی مشاهده کرد. آنچه که در تابستان امسال اتفاق افتاد نمونه دقیقی از آن است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها