بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۱۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
اخباری از گوشه و کنار مبنی بر تمایل مهدی طارمی برای برگشتن به تهران منتشر شد و در کنار آن دوستانش از پیشنهادات آلمانی او صحبت می کنند.
تدبیر24»مهدی طارمی مهاجم محبوبی در پرسپولیس بود، اما محبوب نماند، مخصوصاً با شکل رفتنش از پرسپولیس که صدای همه هواداران را درآورد. چندی پیش، اما اخباری از گوشه و کنار مبنی بر تمایل وی برای برگشتن به تهران منتشر شد و در کنار آن دوستانش از پیشنهادات آلمانی او صحبت کردند، اما بررسی مصاحبه‌های یکسری آدم تأثیرگذار، نشان می‌دهد ماجرا به این سادگی هم نیست.
به مصاحبه ۳ فرد تأثیرگذار و تصمیم‌گیرنده در پرسپولیس دقت کنید؛ «گرشاسبی: طارمی تنها مقصر نبود»، «سیدجلال: مقصر موضوع طارمی، مدیریت قبلی باشگاه است»، «کریم باقری: در محرومیت پرسپولیس مدیران مقصر هستند، نه طارمی»
این رد اتهامات بعد از یک سال آن هم تنها در طول یک هفته و درست وقتی طارمی در تهران به سر می‌برد، چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد؟ شاید اگر خبری مبنی بر مذاکره پنهانی پرسپولیس با طارمی منتشر کنیم، خبر کذبی باشد، اما نباید به راحتی از این هماهنگی بی‌نظیر در مظلوم جلوه دادن مهاجم مغضوب پرسپولیسی‌ها مقابل هواداران بگذریم.
حالا اینکه این مسئله چه معنا و مفهومی می‌تواند داشته باشد شاید به این زودی‌ها مشخص نشود، اما در قامت فوتبال معمولاً همه چیز به همه چیز ربط دارد.
هواداران پرسپولیس شاید با قهرمانی تیم‌شان در لیگ قبلی، کمی از دلخوری‌شان از طارمی که باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شده بود، کم شد، اما به هر حال می‌دانند حضور او در هر مقطعی برای پرسپولیس مثمرثمر بوده و شاید در نیم‌فصل دوم که تیم‌ها دست به تقویت می‌زنند، طارمی هم بتواند مهره گره‌گشایی برای قرمزپوشان باشد.
به این‌ها یک شرط اضافه کنید و آن اینکه برانکو باید آنقدر دوستش داشته باشد که او را بپذیرد که البته ملاقات‌های خیلی اتفاقی آن‌ها در فرودگاه و حاشیه تمرینات و مسابقات و نحوه برخورد آن‌ها با یکدیگر نشان می‌دهد، زیاد هم کینه‌ای از طارمی به دل برانکو نمانده، حداقل که طارمی مثل رضاییان و مسلمان، مغضوب مربی کروات نیست.
برچسب ها: تدبیر24 ، استقبال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها