تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۱۶۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
کریستیانو رونالدو، فوق ستاره یوونتوس، با گلی که شب گذشته به ثمر رساند، رکورد فوق العاده ای را به نام خود زد.

تدبیر24»ستاره پرتغالی که عملکرد بسیار خوبی در سری آ داشته و تا پیش از دیدار شب گذشته، 8 گل برای تیمش به ثمر رسانده بود، دیشب نیز توانست گل نهم را در سری آ بزند تا با گلی که در چمپیونزلیگ زده، در مجموع 10 گله شود.

رونالدو و ثبت رکوردی جدید در گلزنی

پس از ضربه کاشته میرالم پیانیچ، رونالدو با یک ضربه آسان در محوطه جریمه، توانست دروازه اسپال را باز کند و این گل را به نام خود بزند. اما این دهمین گل رونالدو در شانزدهمین بازی اش برای یوونتوس بود. بدین ترتیب، او در رسیدن به گل دهم، به سریعترین بازیکن تاریخ یوونتوس تبدیل شد.

رونالدو در رئال مادرید نیز رکوردهای بسیاری را به نام خود زده بود که از جمله اصلی ترین آنها می‌توان به شکستن رکورد گلزنی رئال مادرید و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ باشگاه اشاره کرد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها