بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
لباس های کاترین دونوو بازیگر سرشناس فرانسوی به فروش گذاشته شد و استقبال گسترده ای از این لباس ها شد

تدبیر24»لباس‌های پر زرق و برق بازیگر مشهور فرانسوی با قیمت بسیار خوبی در حراجی پاریس فروخته شد.

لباسی که کاترین دونوو، بازیگر فرانسوی در نخستین ملاقات خود با آلفرد هیچکاک در سال ۱۹۶۹ پوشیده بود در میان دهها لباس پر زرق و برقی بود که روز پنجشنبه در حراجی پاریس فروخته شد و یک میلیون دلار برای این بازیگر درآمد داشت.

لباسی که در یکی از مراسم جایزه اسکار به تن کرده بود نیز در بین لباس‌های حراج شده قرار داشت.

لباس‌های به حراج گذاشته شده متعلق به ایو سن لوران، طراح مشهور لباس بود. دوستی کاترین دونوو، ۷۵ ساله با این طراح فرانسوی در سال ۱۹۶۵ آغاز شد. در آن زمان هنرپیشه فرانسوی از ایو سن لوران خواسته بود لباسی برای ملاقاتش با ملکه الیزابت طراحی کند.

لباسی که کاترین دونوو برای دیدار با آلفرد هیچکاک، کارگردان بریتانیایی به تن داشت ۳۴ هزار یورو فروخته شد. یکی دیگر از لباسهای فروخته شده لباس هنرپیشه فرانسوی در مراسم اسکار سال ۲۰۰۰ بود. این لباس به قیمت ۱۷ هزار یورو به فروش رسید.

گروهی از خریداران لباسهای کاترین دونوو به صورت اینترنتی در حراج شرکت کردند. این در حالی است که گروهی دیگر با تلفن لباسها را خریداری کردند. دسته ای دیگر نیز در محل حراج حضور داشتند.

برچسب ها: تدبیر24 ، گسترده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها