بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
رئیس جمهور در جمع مردم روستای سیل‌زده شوره:
رئیس جمهور روز شنبه در جمع مردم روستای سیل‌زده شوره از توابع بخش ماژین در استان ایلام، با تأکید بر اهتمام دولت نسبت به جبران خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده، گفت: مردم باید مطمئن باشند که دولت در کنار آنها قرار دارد و خسارت‌ها با کمک مردم، نیروهای مسلح و امدادی جبران می‌شود.
تدبیر24»حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تقدیر از مسئولان این منطقه برای اطلاع‌رسانی به موقع به اهالی روستاها برای تخلیه منازل، اظهار داشت: خوشبختانه در این منطقه هیچگونه خسارت جانی نداشته‌ایم.

رئیس جمهور افزود: دولت در راستای بازسازی مناطق سیل‌زده تصمیماتی اتخاذ کرده که بر مبنای آن  منازلی که دچار خسارت شده‌اند، بازسازی و آن دسته از منازلی که در حریم رودخانه‌ها قرار داشتند، در منطقه‌ای دیگر توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، احداث خواهند شد.

روحانی با اشاره به اینکه برای تأمین لوازم منزل مردم نیز اعتباراتی مشخص شده است، گفت: ‌باید تلاش کنیم تا به جای اعطای اعتبارات نقدی برای تهیه لوازم منزل، به مردم لوازم اساسی زندگی داده شود.

رئیس جمهور اظهارداشت: دولت همچنین برای جبران خسارت کشاورزان و دامداران تصمیمات خوبی اتخاذ کرده است.

روحانی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به رسیدگی و جبران خسارات مردم در مناطق سیل‌زده حساسیت دارند، گفت: دولت در حد توان و امکانات خود در این راستا گام برمی‌دارد و بر این اساس قرارگاهی با فرماندهی وزیر کشور ایجاد شده که ساماندهی و رسیدگی به امور را به طور مرتب مورد نظارت دارد و تا زمانی که رسیدگی‌ها ادامه داشته باشد و مشکلات مردم برطرف شود، این قرارگاه به کار خود ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور با ابراز امیدواری از اینکه در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم از مشکلات عبور کنیم، گفت: مردم در مناطق سیل‌زده از جمله روستای شوره روزهای سختی را داشتند، اما باید بدانند که دولت به عنوان خادمان آنها در کنارشان قرار دارند و همه امکان خود را در خدمت به مردم بکار گرفته و ان‌شاء الله از مشکلات عبور خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها