بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
یک پزشک مصری گفت: چای حاوی اسیدی است که باعث از بین رفتن کلسیم می‌شود و در صورت اضافه شدن به شیر، ارزش تغذیه‌ای این محصول لبنی از بین می‌رود.
تدبیر24»دکتر منال عزالدین، ​​متخصص صنایع غذایی در مصر اظهار کرد: افزودن کاکائو یا چای به شیر خاصیت آن را از بین می‌برد و به بدن فایده‌ای نمی‌رساند.

عزالدین افزود: تحقیقات علمی می‌گوید چای حاوی اسیدی است که باعث از بین رفتن کلسیم و چربی‌ها می‌شود؛ بنابراین در صورت اضافه شدن به شیر، بدن از خواص آن به عنوان منبع کلسیم بهره نمی‌برد، زیرا کاکائو حاوی موادی است که با کلسیم ترکیب و باعث سنگ کلیه می‌شود.

این پزشک مصری ادامه داد: این واکنش‌ها در مورد افزودن توت فرنگی، پرتقال یا انبه به شیر نیز وجود دارد اما افزودن موز به شیر، ارزش غذایی آن را حفظ می‌کند.

او بیان کرد: شیر تقویت کننده استخوان‌ها، دندان‌ها، منبع انرژی و تقویت سیستم ایمنی بدن است. آنچه شیر طبیعی را از سایر لبنیات متمایز می‌کند این است که حاوی مقدار کلسیم لازم برای ساخت استخوان‌ها و دندان‌های سالم است، علاوه بر این یک فنجان شیر طبیعی حدود ۸ گرم چربی برای بدن فراهم می‌کند.

مضرات افزود چای یا کاکائو به شیر برای سلامتی

عزالدین توضیح داد: در ۱۰ سال گذشته استفاده از محصولات لبنی بدون چربی مانند شیر و ماست شایع شده که منجر به افزایش پوکی استخوان می‌شود. فراموش نشود که شیر طبیعی حاوی ویتامین D، ویتامین AD و چربی‌های مورد نیاز بدن برای جذب این ویتامین هاست.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها