بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
"شیر طلایی" که نه شیر و نه طلا جزئی از ترکیبات آن است، برای سلامتی بسیار مفید بوده و می‌توان از آن به جای قهوه استفاده کرد.
تدبیر24»به آیورودا "شیر طلایی" گفته می‌شود اما طلا و  شیرگاو بخشی از ترکیب آن نیست. این نوشیدنی اصالتی آسیایی داشته و می‌توان به جای قهوه از آن استفاده کرد.

ماده اصلی آن زردچوبه است که اثرات ضد التهابی قدرتمند داشته و بیش از ۱۵۰ عملکرد درمانی بالقوه دارد.

برای تهیه "شیر طلایی" باید از شیر نارگیل یا هر نوع شیر گیاهی، یک قاشق چای خوری زردچوبه، نصف قرص زنجبیل، نصف قاشق غذاخوری دارچین و کمی فلفل سیاه آسیاب شده استفاده کنید. همچنین به دلخواه می‌توانید مقداری عسل یا شربت افرا را به منظور شیرین کردن آن اضافه کنید.

مهمترین فواید مصرف شیر طلایی

کاهش تورم، سفتی در عضلات و مفاصل، خواص ضد باکتری و ضد ویروسی، تقویت ایمنی بدن مقابل سرماخوردگی و آنفلوانزا، بهبود حافظه، تمرکز و سایر توانایی‌های شناختی، تسکین ناراحتی‌های گوارشی، گرفتگی‌های قاعدگی و علائم اختلالات مزمن روده از مهمترین فواید مصرف شیر طلایی است.

به لطف زردچوبه موجود در این نوشیدنی گوارا، می‌توان از عملکرد آنتی اکسیدانی آن در برابر افزایش سن، کنترل متابولیسم و ​​افزایش وزن، بهبود وضعت پوست، کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و تقویت سیستم ایمنی بدن بهره‌مند شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، شیر طلایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها