بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

درب اتوماتیک کرکره ای را می توانید در اشکال و رنگ های متفاوتی سفارش داد. اما از بین تمام این درب کرکره ای ها کدام یک برای ما مناسب تر است؟ برای پاسخگویی به این سوال، ابتدا باید دید شما درب کرکره ای را برای چه مکانی می خواهید؟ درست است که بسیاری از ما درب اتوماتیک کرکره ای را برای درب پارکینگ منزل استفاده می کنیم، اما از این وسیله می توان برای نمای بیرونی پنجره ها، پشت درب جاهای عمومی مهمی مانند بانک ها، بیمارستان ها، فروشگاه های بزرگ و انبارهای بزرگ کالا استفاده کرد. از آنجایی که میزان امنیت این مکان ها با یکدیگر متفاوت است، کاربران می توانند از انواع مدل آلومینیومی، گالوانیزه یا پلی کربنات استفاده کنند. در این مقاله با این سه مدل درب اتومات کرکره ای بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی انواع درب اتوماتیک کرکره ای

درب کرکره ای را بیشتر از آلومینیوم می سازند چرا که فلزی سبک و مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی است. اما اگر به دنبال بهترین نوع درب کرکره ای هستید، شاید بهتر باشد از نوع پلی کربنات استفاده کنید اما به صرفه ترین درب اتوماتیک کرکره ای در حال حاضر نوع آلومینیومی آن است.

معرفی درب اتوماتیک آلومینیومی

آلومینیوم را می توان یکی از بهترین مواد برای ساخت درب کرکره ای معرفی کرد؛ چرا که دارای وزن کم، مقاومت بالا در برابر ضربه و تغییرات آب و هوایی است. البته به شرطی که از شمش های خالص آلومینیوم ساخته شده باشد نه از ضایعات. کرکره های آلومینیومی را با رنگ های کوره ای رنگ کرده و امروزه تنوع این رنگ ها خود موجب توجه بیشتر مشتریان به این نوع کرکره شده است. کرکره های آلومینیومی بسیار روان بوده و سال ها بدون هیچ مشکلی کار می کنند.

درب کرکره ای پلی کربنات

آیا به دنبال بهترین نوع درب اتوماتیک هستید، اگر قیمت برایتان چندان مهم نیست و یا به امنیت بیشتر بیاندیشید، بهتر است به سراغ درب های ساخته شده از پلی کربنات بروید. این نوع درب با استحکام بی نظیر، همچون عایقی در برابر صدا و ورود گرد و خاک عمل می کنند. به همین دلیل است که بسیاری از کسانی که به دنبال کرکره برای پشت پنجره ساختمان می گردند این نوع کرکره را ترجیح می دهند.

کرکره های گالوانیزه

گالوانیزه ارزان ترین نوع کرکره برقی پنجره است اما از آن نیز می توان به عنواع عایقی در برابر صدا و حرارت استفاده کرد. این خاصیت به دلیل تزریق فوم پلی اورتان در بین ورقه های گالوانیزه است. هر چند که استحکام آن در رده سوم قرار دارد اما قیمت آن مناسب و برای کسانی که صرفا به دنبال نقش عایقی این نوع درب هستند انتخاب مناسبی است. اگر به دنبال قیمت انواع درب اتوماتیک کرکره ای هستید، پیشنهاد می کنیم با تیم دیاکو دور در این مورد مشورت کنید.

موارد استفاده از انواع درب کرکره ای

وقتی نام درب اتوماتیک کرکره ای به گوشمان می خورد ناخودآگاه به یاد درب پارکینگ می افتیم. در واقع می توان گفت بیشتر کارایی این نوع درب برای پارکینگ است اما این تنها کاربرد این نوع درب نیست. از آنجایی درب های اتومات دارای امنیت بالا، استحکام و سهولت در باز و بسته شدن اند، به جز پارکینگ، برای محافظت از درب اصلی مکان هایی مانند بانک، رستوران، فروشگاه، بیمارستان، هتل و حتی پارکینگ های عمومی نیز مناسب اند.

قیمت درب اتوماتیک کرکره ای

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، قیمت درب کرکره ای به جنس آن بستگی دارد. مسلما گالوانیزه به دلیل استحکام کمتر قیمت کمتری نیز دارد. معمولا از درب های گالوانیزه برای درب انبار یا ویلاهایی استفاده می شود که چندان لوکس نیستند. آلومینیوم قیمت معقول تری داشته و برای کسانی مناسب است که تنها قصد سهولت باز و بسته کردن درب را دارند اما اگر شما صاحب کسب و کاری هستید که به امنیت بیشتر می اندیشید، بهتر است قدری بیشتر خرج کرده و در عوض عمری از بهترین نوع درب کرکره ای استفاده کرده و خیالتان از بابت جنس و کیفیت راحت باشد. چنانچه در این زمینه به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، تیم حرفه ای دیاکو دور می توانند اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهند.

در هنگام خرید درب کرکره ای به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اولین نکته ای که در هنگام خرید درب اتوماتیک کرکره ای بسیار حائز اهمیت است، تیغه های آن است که قبلا مفصلا در این مورد بحث کردیم اما دومین موردی که باید به آن توجه کنید موتور کرکره است. موتورهای تولار به دلیل قیمت مناسب و نصب راحت خواهان بیشتری دانرد اما موتور سانترال روان تر و از نظر سرعت نیز بهتر از نوع قبلی است. در این میان می توان به موتورهای ساید نیز اشاره کرد.

جمع بندی

خرید درب اتوماتیک کرکره ای امروزه بسیار رواج یافته و دیگر کمتر ساختمانی را می بینید که دارای درب پارکینگ معمولی باشد. البته از درب کرکره ای برای حفاظت بیشتر از مکان های خاصی مانند بانک نیز استفاده می شود. این درب ها دارای تیغه های آلومینیومی، پلی کربنات و گالوانیزه است. موتورهای آن نیز می تواند سانترال، توبولار یا ساید باشد. اگر قصد خرید درب کرکره ای را دارید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت diakodoor.com بزنید. تیم دیاکو سال هاست که در زمینه تولید و فروش انواع درب های اتوماتیک تجربه داشته و امروزه یکی از بهترین های بازار درب اتوماتیک ایران است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها