بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

دزدگیر اماکن

عموماً یکی از خطراتی که به طور جدی کسب و کار ها و همینطور خانه ها را تهدید می کند، خطر دزدی و سرقت از خانه و یا انبار ها و یا اموال کسب و کار هاست. سارقان معمولاً به سراغ ملک هایی می روند که بدانند آن ملک ها از نظر امنیتی محافظت نشده اند و از سطح پایینی از امنیت برخوردارند. به همین جهت سرمایه گذاری روی سیستم های امنیتی و دزدگیر اماکن از ارزش به خصوصی برخوردار است. چرا که می تواند جلوی بسیاری از خطرات احتمالی را بگیرد. حال قصد داریم مجموعه هایی که در حوضه ی فروش و نصب دزدگیر اماکن فعالیت دارند را به شما معرفی کنیم:

1. موصیفا

مجموعه موصیفا ارائه دهنده انواع سیستم های امنیتی از برند های مطرح دنیا است. در قسمت دزگیر اماکن موصیفا همگی از برند های معرروف و مطرحی چون فایروال، آنیک، سایلکس، جی ام کا و..... هستند. همچنین این دزدگیر ها با امکان کنترل از راه دور همراه هستند که شما می توانید حتی وقتی دور از ملک خود هستید نیز به وسیله گوشی های هوشمند و کامپیوتر نیز به وضعیت امنیتی ملک خود دسترسی داشته باشید. مشاورین موصیفا در خصوص این که چه نوع سیستم های امنیتی ای برای کسب و کار و یا منزل شما مناسب است به شما مشاوره می دهند. مشاوره دادن آنها این را موجب می شود که شما بهترین سیستم امنیتی را با صرف هزینه ی مناسب برای ملک خود تهیه کنید.

1. دیجی کالا

پٌر واضح است که کمتر کسی در ایران وجود دارد که دیجی کالا را نشناسد. دیجی کالا با همکاری فروشنده های زیادی که وجود دارد، محصولات زیادی برای ارائه دارد. دزدگیر اماکن یکی از سیستم های امنیتی ای است که دیجی کالا در بین محصولات خود دارد. دیجی کالا با مجموعه های متنوعی برای ارائه سیستم های امنیتی همکاری می کند. از جمله این مجموعه ها می توان به نگهبان سیستم، هگزا، رسا سمانه افق و.... نام برد.

2. دوربین مارکت

دوربین مارکت ارائه دهنده انواع دوربین ها و سیستم های امنیتی است. این مجموعه سیستم های امنیتی مختلفی از جمله انواع دوربین های اقتصادی، دوربین ماشین و دزدگیر اماکن را ارائه می دهد. برند های مختلفی از دزدگیر اماکن توسط دوربین مارکت ارائه می شود. از جمله برند هایی که این مجموعه به فروش میی رساند می توان به گپ، سایلکس، فایو استار، زی فور و... اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها