بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌ جنوبی گفت: تا تصویب نرخ جدید، هیچ یک از واحدهای نانوایی مجاز به افزایش نرخ نیست و با واحدهای متخلف برخورد می‌شود.

تدبیر24»علی تهوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اتاق اصناف از دولت خواسته قیمت نان را افزایش دهد چراکه قیمت هزینه‌های نانوایی افزایش پیدا کرده و اینگونه این نانوایی‌ها دچار ضرر می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این تقاضانامه خواسته شده که نرخ نان متناسب با  نرخ تورم افزایش پیدا کند، افزود: تا تصویب نرخ جدید، هیچ یک از واحدهای نانوایی مجاز به افزایش نرخ نیست و با واحدهای متخلف برخورد می‌شود.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه افزایش قیمت نان هنوز اجرایی نشده است، تصریح کرد: مقرر شده قیمت نان در خراسان جنوبی 25 درصد افزایش یابد که این درصد هنوز مصوب نشده است.

تهوری ادامه داد: چندین سال است که هزینه‌هایی مانند هزینه انرژی، بیمه، حقوق و دستمزد کارگران، اجاره بهای ملک و غیره افزالیش پیدا می‌کند، اما قیمت نان بدون تغییر مانده بود.

وی یادآور شد: برای افزایش قیمت نان، کارگروه آرد و نان استان متشکل از نمایندگان شرکت غله و پشتیبانی، تعزیرات، نمایندگان استانداری، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های مرتبط در خراسان جنوبی تشکیل شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۴ معاونت بازرسی این سازمان آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات مردم است.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها