بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

دستگاه شیرینگ ، دستگاهی برای بسته بندی انواع جعبه هایی همچون جعبه اسباب بازی ، شیرینی ، مواد غذایی ، بطری های نوشابه و اب معدنی می باشد. که امروزه به دلیل هزینه بالای بسته بندی کارتنی محصولات از دستگاه شیرینگ نیز استفاده می کنند چراکه با استفاده از این دستگاه می توانید به راحتی به بسته بندی چندتایی و تکی بپردازید ، که با استفاده از نایلون شیرینگ به بسته بندی محصولات می پردازد که به این شکل می باشد: شما محصول را در داخل دستگاه شیرینگ  قرار می دهید و نایلون شیرینگ به دور محصول پیچیده می شود که با استفاده از حرارت ایجاد شده یا با المنت یا سشوار حرارتی بادی این نایلون جمع می شود و شکل محصول را به خود می گیرید.

دستگاه شیرینگ

شما با استفاده از دستگاه شیرینگ می توانید علاوه بر بسته بندی کم هزینه و از نظر استحکام بسیار بالایی که دارد می توانید محصولات را از هرگونه الودگی و به هم ریختگی به دور کنید و در کنار اینها فرایند حمل و نقل محصولات خود را راحت تر کنید و حتی می توانید بروی نایلون های شیرینگ کسب و کار خود را چاپ کنید و برای امور تبلیغاتی خود بکار بگیرید.

دستگاه شیرینگ به چند دسته تقسیم می شود که می توان دستگاه رو میزی ، دستگاه تونلی و دستگاه کابینی را نام برد که یکی از پر کاربردترین دستگاه رومیزی می باشد که می بایست بسته به نیاز خود دستگاه را تهیه بفرمایید و می توانید از مشاوره رایگان تجهیزات صنعتی آتلانتیس جهت خرید این محصول بهرمند شوید.

این دستگاه ها به دو صورت صنعتی و نیمه صنعتی نیز می باشد که برای بسته بندی و سلفن کشیدن انواع محصولات مناسب هستند که باید با توجه به کارایی که می خواهید از این دستگاه به دقت تحقیق کنید زیرا این دستگاه ها علاوه بر این 3 حالت تونلی ، کابینی و رومیزی می باشد بصورت نقاله داره  هم می باشد که از نظر شکل و اندازه و کارایی با یکدیگر تفاوت بسیاری هستند به همین علت قیمت هر یک از این دستگاه ها با یک دیگر متفاوت می باشد.

دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم هم جزو دستگاه های بسته بندی بسیار پر کاربرد در صنعت غذایی می باشد. که اگر بسته بندی گوشت های منجمد و یا میگو ، کالباس ، قارچ و ماهی را دیده باشید با دستگاه سیل وکیوم نسبت به بسته بندی این محصولات اقدام می کنند که نحوه کار این دستگاه به این شکل هست که هوای داخل محصولات را خالی می کند که این امر باعث می شود مواد غذایی شما اول از همه به دور از هرگونه الودگی و میکروب باشد و دوم باعث بالا رفتن ماندگاری مواد غذایی و طعم آن می شود و حتی هوای داخل فریز را هم غذا نمی گیرید، شما میتوانید دستگاه سیل وکیوم را بصورت صنعتی در حجم تولید بالا و بصورت خانگی نیز تهیه بفرمایید.

 

دستگاه تقطیر جهت امور گلاب گیری انواع گیاهان نیز به کار می رود که با استفاده از این دستگاه می توانید عصاره کامل گیاهان را بگیرید و از خواص بسیار مفید این گیاهان مانند : عرق نعناع ، عرق بیدمشک ، عرق کاسنی ، عرق اویشن ، و غیره را به راحتی با استفاده از دستگاه تقطیر بگیرید همچنین در این خصوص می توانید با همکاران ما با شماره تماس 02191307596 گروه تجهیزات صنعتی آتلانتیس در تماس باشید و از مشاوره کاملا رایگان ما بهرمند شوید.

برچسب ها: دستگاه شیرینگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها