تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۲۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۰
تارنمای برزیلی ورمینوسسو پورفوتبال Verminosos por Futebolدرگزارشی نوشت: علاقه آبادانی هابه فوتبال برزیل در دنیا بی سابقه است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از سایت باشگاه صنعت نفت آبادان، این سایت برزیلی به طرفداری از فوتبال برزیل دردنیا اشاره کرده و نوشته است: در یک شهر ایران شور و هیجان بالایی در طرفداری از فوتبال برزیل به چشم می خورد.

این تارنما افزود: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به نام برزیل ایران مشهور است و علاقه به برزیل دراین شهر در دنیا بی سابقه است به طوریکه لباس آنها با پیراهن زرد، شورت آبی و جوراب سفید دقیقا مانند لباس تیم ملی برزیل است.

دراین تارنما بااشاره به اینکه پیراهن دوم این تیم آبادانی نیزپیراهن برزیلی هاست آمده است: در ابتدا رنگ لباس این تیم سیاه، آبی و سفید بود اما به سرعت رنگ برزیل گرفت.

باشگاه فوتبال صنعت نفت آبادان در سال 1972 در منطقه ای که مشهور به پرورش بازیکنان بزرگ در ایران است با حمایت صنعت نفت ایران تاسیس شد.

دراین تارنما به نقل از مهدی غفاری، از مسوولان صنعت نفت آبادان آمده است: مردم خوزستان استان خود را به این دلیل که بازیکنان تکنیکی خوبی دارد برزیل می دانند.

این تارنمای برزیلی می افزاید: لئو پیمنتا در سال 2007 در حالی به آبادان رفت که سابقه بازی در تیم دوم پورتو و تیم دوم ویتوریو ستوبال را داشت.

او در برزیل هرگز ستاره نبود اما در ایران شبیه به ستارگان پاپ شد. این تجربه برای لئو فراموش نشدنی بود.

لئو خاطراتش در ایران را یادآور می شود و می گوید: در خیابان که با خانواده راه می رفتم، کوچک ترین کار ما به یک رویداد تبدیل می شد و برخی از طرفداران که انگلیسی بلد نبودند می آمدند و من را صرفا در آغوش می گرفتند که این موضوع احساسی بسیار ویژه به من می داد.

پیمنتا حتی در یک پرورشگاه عکس خودش را کنار عکس پله دید.

وی قیمت بلیط در ایران را بسیار ارزان دانسته و می افزاید: تماشاگران با توجه به ارزانی قیمت بلیط ورزشگاه صنعت نفت را پر می کردند.

او در تراکتورسازی تبریز روزی را به یاد می آورد که صد هزار نفر به ورزشگاه آمدند.

در این تارنمای برزیلی آمده است: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در جنگ با عراق در سال های 1980 تا 1988 مجبور به ترک آبادان شد چون این شهر منطقه ای نفتی بود و زمانی که این تیم برگشت دیگر آن تیم سابق نبود و مرتب صعود و سقوط می کرد و قادر به نگه داشتن ستارگان خود نبود و همین شد که لئو از این شهر رفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها