بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

انواع مختلفی از آینه ها وجود دارد که هر کدام ، دارای ویژگی های خاص خود هستند. اما در این بین ، دانستن یک سری از نکات ، بسیار ضروری می باشد. قبل از اینکه به سراغ خریداری آینه های مورد نظر خود بروید ، بهتر است که به میزان بازتاب نور توجه کنید. بهتر است از انواع آینه هایی استفاده کنید که نور را بیشتر بازتاب کرده و فضای شما را روشن تر کند. آینه تراش ها یکی از انواع پر کاربرد آینه هستند که در بسیاری از نقاط خانه مورد استفاده قرار می گیرند. از کنج دیوار ها گرفته تا سطوح دیواره ستون ها. یکی از مواردی که به ظاهر ساده بوده و کاربرد های بسیاری دارد ، شیشه رو میزی می باشد. این شیشه ها را می توانید بر روی میز های چوبی و یا فلزی قرار داده و به بهترین نحو از آن ها استفاده نمایید. در ادامه این مقاله به انواع مختلف این شیشه ها و قیمت های آن نیز خواهیم پرداخت. آینه دکوراتیو ، یکی از محصولات جدیدی که به بازار عرضه شده و مورد توجه بسیاری از افراد و خریداران نیز قرار گرفته است. اگر در سطوح دیوار خانه خود ، جای خوردگی و ضربه وجود دارد ؛ پیشنهاد می کنیم که از آینه های دکوراتیو جهت پوشاندن آن ها استفاده نمایید.

آینه دکوراتیو

در انتخاب و نصب آینه مناسب ، باید به چه فاکتورهایی دقت کنیم ؟

  • استفاده از یک آینه و ایجاد دو فضا ؛ یکی از کاربرد هایی که در هنگام استفاده از آینه ها باید در نظر بگیرید ؛ بازتاب اشیای درون آینه می باشد. با کمک این ترفند ، می توانید فضای اتاق خود را بزرگتر از میزانی که هست نشان دهید. این امر یکی از ویژگی های بی نظیر آینه ها می باشد و در هنگام طراحی دکوراسیون ، باید به آن توجه ویژه ای شود.

  • مکان قرار گیری آینه ؛ در هنگام نصب آینه ، تنها به تصویری که نشان می دهد نباید توجه کنیم. یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت می باشد ، مکان و ارتفاع مناسب آینه است. اگر آینه خود را در ارتفاع بسیار کوتاه و یا بسیار بلند قرار دهیم ، نتیجه عکس داده و از زیبایی دکوراسیون خانه کاسته می شود.

  • انتخاب صحیح استایل و مدل آینه ؛ اینکه از آینه های دکوراتیو استفاده کنیم. یا آینه های تراش خورده ، خود از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تمامی این عوامل بستگی به سلیقه و دانش شما نسبت به علم طراحی دارد. اگر در این زمینه دچار مشکل شده اید و بین دوراهی گیر کرده اید ؛ بهتر است از متخصصان و مشاوران فعال در این زمینه کمک گرفته و بهترین طرح ها را برای خانه خود انتخاب کنید.

  • آینه را چفت و بند کنید ؛ در هنگان نصب آینه ها ، به یک عدد میخ و پیچ اکتفا نکنید. آینه ، وسیله ای نیست که مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. آینه ها با کوچکترین ضربه و اسابتی ، ترک می خورند و می شکنند. بنابراین برای این که یک آینه خوب و کاربردی را در خانه خود داشته باشید ، بهتر است که از آن محافظت های بسیاری انجام دهید.

  • استفاده از اشکال مختلف ؛ شاید فکر کنید که استفاده از تنها یک شکل هندسی ، می تواند تقارن و زیبایی خاصی را به وجود آورد. اما به این نکته توجه داشته باشید که گاهی اوقات ، زیبایی در بی نظمی است. همواره نیاز نیست که همه چیز دارای ابعاد یکسان و تقارن مساوی باشد. اگر از آینه هایی با اشکال هندسی متفاوت استفاد کنید ، ممکن است نتیجه بسیار بهتری بگیرید.

شیشه رو میزی

قیمت شیشه های رو میزی

تعیین قیمت شیشه های رو میزی ، به فاکتور و عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. جنس شیشه (تولید داخل یا تولید خارج) ، ضخامت شیشه ( ۴ ، ۶ ، ۱۰ و ۲۰ میلی متر) ، رنگ شیشه (دودی ، برنزی و سفید) ، شکل شیشه ( طرح دار و بدون طرح ) ؛ همگی جز فاکتورهایی هستند که بر روی قیمت محصول ، تاثیر می گذارد. در هنگام تولید شیشه رو میزی ، لبه های این محصولات تماماً تراشیده می شود تا از احتمال بروز حادثه جلوگیری شود. اگر قصد دارید تا حال و هوای جدید و تازه ای را به دکوراسیون خانه خود ببخشید ، بهتر است که از شیشه های رنگی استفاده کنید. این شیشه ها ، علاوه زیبایی ظاهری که دارند ، به راحتی مورد شستشو قرار گرفته و با یک دستمال مرطوب ، تمیز می شوند. بهتر است شیشه هایی را خریداری کنید که از ضخامت بیشتری برخوردار هستند. این شیشه ها استحکام بیشتری داشته و در برابر فشار و وزن بالا ، مقاومت بیشتری خواهند داشت.

بهترین برند جهت خریداری آینه و شیشه رو میزی چیست ؟

انواع مختلفی از آینه ها وجود دارد که ممکن است به دنبال خریداری آن ها باشید. اما اینکه از کجا خرید های خود را انجام دهیم ، حائز اهمیت است. برند های مختلفی در سطح کشور وجود دارد که در زمینه فروش و ارائه انواع مختلف شیشه ها و آینه ها فعالیت می کنند. در این بین ، برندی به نام رحیمی گلس وجود دارد که باکیفیت ترین مدل های آینه را با قیمتی فوق العاده به صرفه ارائه می دهد. جهت خرید و سفارش انواع مختلف شیشه های رنگی ، شیشه های رو میزی و آینه های تزیینی ، کافیست به وب سایت فر‌شگاه رحیمی گلس (rahimiglass.com) سر بزنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها