بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

در مشاغلی که از فکر و ایده شما استفاده می شود، شما باید بیمه عمر و سلامت داشته باشید به علاوه رفاه دیگر تا از امنیت روانی برخوردار شوید ولی عامل مهم هم در کار های یدی برای داشتن آرامش فکری در ابتدا حفظ جان از خطرات فیزیکی و شیمیایی است و بعدا مسائلی مثل رفاهیات و بیمه و غیره. در محیط های کارگاهی خطر های زیادی اعم از انواع اجسام نوک تیز و برنده، خطر سوختگی و انواع امراض که منشا شیمیایی و بیولوژیکی دارند موجود است، اما برای جلوگیری از این خطرات وسایل مختلف حفاظتی زیادی وجود دارد. یکی از مهمترین ابزار و وسایل دستکش نسوز کار می باشد زیرا ابتدایی ترین و مهمترین قسمت بدن که تماس مستقیم با وسایل کار دارند دستان شما هستند.

به نظر می‌رسد که دستکشها به زمانهای بسیار دور می رسد و تقریباً در یک آرامگاه در مصر دیده شده است این دستکشها در میان رومیان استفاده شده است و به دوران بسیار قبل برمی گردد تقریباً تا قرن شانزدهم دستکشها به شکل مناسب خود ساخته شده بودند مثلاً طبق مطالعاتی که وجود داشته است ملکه الیزابت برای اینکه یک پوشش برای دستان خود داشته باشد و زیبا به نظر بیاید در عکسهایی که وجود دارد دستکشهای چرمی به دست داشته است. در نتیجه تاریخ و عکسهای افراد در دوران بسیار قبل نشان می‌دهد که دستکشها به زمانهای بسیار دور برمی‌گردد و به مرور زمان با بالا رفتن آگاهی مردم بهترین نوع آنها ساخته شده و به بازار عرضه شده اند که انواع آن را می توانید در سایت آراد برندینگ مشاهده کنید.

قیمت خرید دستکش کار

در مبحث ساخت دستکش می بایست نکات زیادی لحاظ شود، از جمله این نکات در ابتدا حفاظت و ایمن بودن دست به واسطه دستکش در برابر خطرات است که این امر به واسطه جنس مرغوب پلاستیک و پلیمر زیر این دستکش میسر می شود. مبحث بعدی راحتی این دستکش ها می باشد که برای فراهم هم کردن این موضوع باید از الیاف طبیعی نخ پنبه ضخیم پارچه کشی استفاده کرد زیرا باعث جلوگیری از سوختگی و گردش هوا برای خنک ماندن دست می باشد. از این دستکش ها برای کارگران ساختمانی که با انواع سیم و کابل شبکه تماس مستقیم دارند استفاده می شود، همچنین موارد دیگر استفاده برای کارگران معادن، کارگران در صنایع خودروسازی، تولید لوازم خانگی، تولید ماشین آلات پیشرفته در کشاورزی و تولید محصولات غذایی، کارگران فصلی، کارگران کارهای سخت خط و زمان بر استفاده می شود.

عوامل موثر و تعیین کننده ی قیمت دستکش کار متفاوت است. یکی از امتیازات مهم برای تولید هر محصول نزدیک بودن و سهولت به دسترسی مواد اولیه آن محصول است.جایگاه ایران در تولید دستکش به واسطه مواد اولیه مرغوب و حاضر در شرکت های پتروپالایشگاهی از پلی اتیلن و ایندکس و پارچه دستکش از صنعت نساجی ایران بسیار عالی است. به شکرانه این موضوع باید تمام توان خود را به کار گرفته واز این نعمات برای رشد و شکوفایی کشور و منطقه استفاده کرده است. بسته بندی دستکش کارگری باید به نحوی باشد که ظاهر دستکش پس از جابجایی های مکرر تا رسیدن به دست مشتری خراب نشود.

دستکش نیتریل گیلان

نوعی از دستکشها دستها را از سرما و گرما و حرارت که می‌تواند به دست آسیب برساند و باعث سایش آن شود حفظ می کند مثلاً می تواند از مواد شیمیایی، بیماری و یا هر وسیله ای که به دست صدمه بزند محافظت کند توصیه می کنیم در هنگام انجام دادن برخی کارها سعی کنید دستان شما برهنه نباشد و حتماً از دستکش مخصوص استفاده کنید مثلا زمانی که شما با مواد شیمیایی، مایع ظرفشویی برای شستن ظرفها کار می کنید حتما باید از دستکشی که برای مخصوص شستن ظرفها می باشد استفاده کنید تا به مرور زمان مواد شیمیایی داخل مایه پوست شما را از بین نبرد و یا زمانی که شما مشغول به یک کاری مانند جوشکاری می باشید حتما سعی کنید از دستکش کار مخصوص جوشکاری استفاده کنید تا زمانی که حین جوشکاری می باشید دستان شما نسوزد و پرتابهای آتش در امان بماند

.

انواع زیادی دستکش در دنیا وجود دارد مانند دستکش نسوز کار و ایمنی، دستکش کار نیتریل گیلان و غیره. دستکشهای مناسب فصل سرما، دستکشهایی مخصوص آشپزخانه و دستکش صنعتی از انواع دیگر می باشند که ظاهری متفاوت با یکدیگر دارند.دستکشهایی وجود دارد که کاملاً پوشیده است و دستکشهایی که نیمه پوشیده می باشند که هر کدام مختص یک نوع کار و برای زمان خاصی می باشد. . از دیگر استفاده های بسته بندی استریل ماندن دستکش ها هستند زیرا همانطور که میدانید این دستکش ها در موارد کاری زیادی استفاده می شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها