بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹

نودالیت لیوانی یک محصول بسیار متفاوت با پخت سریع بوده از طعم های بسیار مختلفی برخوردار بوده و به دلیل سرعت بالای آماده سازی، توانسته است زینت بخش انواع سفره های مهمانی ناگهانی باشد.این محصول در بسته بندی درجه یک در سایت ما به خرید و فروش می رسد.

نودالیت لیوانی یک وعده غذایی کامل و بسیار سالم است که مورد پسند همه افراد بوده و به تنهایی یا در کنار انواع سبزیجات و پروتئین ها از انرژی بیشتری برخوردار است

.

نودلها یا نودالیتها در حال حاضر به یکی از غذاهای ممتاز در رستورانهای آسیایی تبدیل شده است در واقع علاقه وافر خانواده ها به اطلاع از قیمت، مصرف و خرید و فروش غذاهای آماده از جمله نودالیتهایگوشتو مرغ که در مدت زمان کمتری نسبت به سایر غذاها تهیه می شوند باعث شده تا این غذاهای جادویی و خوش طعم به این رستورانها راه پیدا کند برای شناخت دستورهای تهیه متعددی که برای این غذای خوشمزه و دوست داشتنی تهیه شده است می توانید به سایت مجموعه آراد برندینگ مراجعه نمایید.

اما بپردازیم به این موضوع که چه شد این غذاها توانستند به سفره ها و وعده های غذایی مردمان این قاره راه پیدا کنند.

خوب برای بررسی و کاوش باید به گذشته سفر کنیم به حوالی قرن هفدهم میلادی که آقای شو شونسی تلاشهای بسیار زیادی را برای تهیه و ارائه یک غذای متفاوت به کار برد.

خرید نودالیت لیوانی

نودل یک غذای اصیل در کشورهای آسیایی بوده که از رشته هایی شبیه به ماکارونی و به همراه چاشنی های مختلف تهیه شده است.

یکی از شرکت های تولید کننده نودل در ایران نودالیت می باشد نودالیت لیوانی یکی از محصولات بسیار پر طرفدار و متفاوت نودل از شرکت الیت می باشد که برای سرو راحت تر و تاکید بر پخت سه دقیقه ای محصول در داخل لیوان هایی از جنس پلاستیک خوب و در وزن معمولا ۶۰گرم ارائه شده است در واقه راحتی تهیه و خرید نودالیت لیوانی باعث شده است تا استقبال گسترده ای از آن شده و مصرف آن گسترش یابد.

علت بسته بندی این محصول بصورت لیوانی استفاده راحت تر از آن می باشد بطوریکه شما با افزودن یک لیوان آب ولرم تا جوش و دادن زمان سه دقیقه ای، می توانید یک وعده غذایی کامل و آسان را آماده و نوش جان کنید.

اغلب دانشجویان در شب های امتحان به دلیل مشغله فکری و ذهنی فرصت تهیه شام یا نهار را پیدا نمی کنند در نتیجه یک سوم آن ها دچار ضعف در سر جلسه می شوند و نمی توانند با دقت کافی به سوالات پاسخ دهند

.

پیشنهاد ویژه الیت برای این عزیزان استفاده از نودالیت لیوانی می باشد ،چرا که علاوه بر ارزان قیمت بودن و سریع آماده شدن ،یک وعده غذایی کامل بوده و شخص را تا مدت زمان بیشتری سیر نگه میدارد.

دانشجویان می توانند پس از آماده سازی یک بسته نودالیت لیوانی، برای تامین پروتئین آن از یک عدد نیمرو و یا نصف قوطی تن ماهی استفاده کنند.

نودل لیوانی یک انتخاب بسیار عالی برای دانشجویان، شاغلین ،ورزشکاران و...می باشد که بسیار فوری و با کم ترین امکانات آماده می شود و شما را برای مدت طولانی تری سیر نگه می دارد و در عین حال از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است.

به علت آماده شدن فوری این نودل، بسیاری از رستوران ها، افی شاپ ها، گیم سنترها و باشگاه ها این نودل را با انواع ترکیبات مختلف مانند نودل گوشت و سبزی، نودل مرغ و پنیر، نودل فیله کبابی، نودل تن ماهی، سوپ نودل و هزاران مدل دیگر در منو خود قرار داده اند.

در هنگام خرید نودل لیوانی بهتر است از یک برند معتبر و خوشنام مانند الیت استفاده کنید و به مواردی همچون تاریخ تولید، تاریخ انقضا، نشان سیب سلامت، عدم پارگی محصول و ...توجه کافی را نمایید.

قیمت نودالیت مرغ

همان طوری که بسیاری از ما می دانیم در حال حاضرنودالیت لیوانیاز غذاهای بسیار پرطرفدار در بین عموم مردم آسیای شرقی و البته کشورمان می باشد.

این غذاهای آماده و دلپذیر که سهم ویژه ای در وعده های غذایی ما را تشکیل می دهند قیمت متفاوتی را داشته و طبیعتا با طعمهای مختلفی ارائه می شوند در واقع نودلها با توجه به نوع طعم و کاربردی که در غذاها دارند و البته ترکیبات شان از لحاظ ارزشی طبقه بندی می شوند

.

برای مثال نودالیتهای با طعم گوشت که محتوی بیش از 60 درصد عصاره و طعم گوشت تازه گاو می باشند قیمت بالاتری را نسبت به نمونه با طعم مرغ دارند نودالیتهای همراه با عصاره و طعم سبزیجات هم به عنوان نوع ترکیبی این غذاها علاوه بر داشتن عصاره و طعم گوشت حس خوردن سبزیجات را نیز برای شما تداعی می کند.

با این حال این قیمت نودالیت مرغ نسبت به نمونه های گوشت پایین تر بوده و در صدر این وعده های شیرین و دلچسب خانگی هم نودالیتهای با طعم گوشت ایستاده اند که به همراه سبزیجات و قارچ اسلایس شده ترکیب شده و در بسته بندیها قرار داده شده اند.

این نمونه ها به دلیل خوشمزگی و البته طعم بی حد و حصرشان بهای بالاتری نسبت به تمامی نمونه های ذکر شده داشته و به نوعی بالانشینها تلقی می شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها