بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰

نقره از جمله فلزاتی است که از دیر باز از آن استفاده می شده است و امروزه در انواع مختلف از دستبند، گوشواره، گردن بند،انگشتر مردانهو غیره کاربرد دارد و در طرحهای مردانه، زنانه، و بچه گانه تولید می شود.

و بسیاری از ادیان نیز به استفاده از نقره توصیه کرده اند مانند دین اسلام که پوشیدن انگشتر نقره را با نگین عقیق و فیروزه بسیار سفارش نموده اند و همچنین دین یهود استفاده از نقره را بسیار استقبال می کنند.

همچنین امروزه با پیشرفت علم خواص استفاده از نقره هم آشکار شده است و اغلب با خواص آن آشنا هستند و دیده شده که بعد از طلا پر فروش ترین و محبوب ترین فلز است.

سایت ما نقره اصل را در مدلهای مختلف آماده عرضه نموده شما مشتریان عزیز می توانید جهت اطمینان اطلاعات داخل سایت آراد برندینگ را مطالعه نمایید و با مشاوران ما برای خرید بهتر تماس بگیرید.

استفاده از نقره برای افرادی که استرس دارند و دچار ضعف اعصاب شده اند بسیار مناسب است چرا که سوخت و ساز در بدن را تنظیم می کند و سبب آرامش فرد را محیا می نماید برای همین افرادی که فشار بالا نیز دارند استفاده از دستبند نقره بسیار مفید می باشد.

ماساژوهایی که برای ماساژ صورت و بدن استفاده می شوند و گردش خون در بدن را به وجود می آورند از جنس نقره هستند.

استفاده از دستبند نقره نیز همین خواص را دارد و برای سلامتی بدن مفید است انواع و مدلهای این محصول متعدد است و هر کسی بنابر سلیقه خود آن را انتخاب می کند چرا که بعضی به مدلهای ظریف علاقه مند هستند و بعضی مدلهای زنجیره ای یا پهن را می پسندند که نوع انتخاب سلیقه ای است.

قیمت دستبند نقره

یکی از عناصر شیمیایی با ارزش نقره است و این فلز گران قیمت،سفید و براق است و نظر هر بیننده ای را به خود جذب می کند و همچنین این فلز در بیشتر کشورهایی چون مکزیک، پرو، استرالیا، شیلی، چین و ایران و غیره یافت می شود و علاوه بر اینکه در تولید زیور آلات نقش دارد در صنعت الکترونیک هم به صورت فراوان قابل استفاده می باشد.

شما عزیزان برای اطلاع از قیمت دستبند نقره ودستبند طلا مردانهمی توانید به سایتهای اینترنتی موجود مراجعه کرده و پس از اطلاع از قیمت دستبند نقره ی خود را خریداری کنید.

از خواص فلز نقره می توان به این اشاره کرد که این فلز آرامش بخش است و برای ترمیم پوست و همچنین شکل گیری استخوانها بسیار مفید می باشد و همچنین 650 نوع میکروب را از بین برده و می توان گفت که این فلز دارای خاصیت زد عفونی است.

نکاتی که قبل از خریدن دستبند باید به آنها توجه کنیم به این صورت است که قبل از خرید به قیمت آن دقت کنید و با بودجه ی کافی و سلیقه ی خود به خرید بهترین دستبند بپردازید و دستبندی که انتخاب می کنید حتما سایز دست شما باشد و به دست شما بخورد و به زیبایی بر روی دست شما بنشیند.

دستبند نقره زنانه

نقره را می توان گفت عنصری شیمیایی است و رنگ آن سفید، براق، و شفاف است که از محبوبیت زیادی بین خانمها برخوردار است و جزو اصلی ترین اکسسوری آنها حساب می شود.

امروزه ما در بازارفروشزیورآلات با تنوع بالایی از دستبند نقره زنانه روبرو هستیم که هر فردی با هر مقدار هزینه و سلیقه می تواند آن را خریداری کند و تنوع این زیور آلات در اقسام فلزات بسیار زیاد است که یکی از پر تقاضاترین آن دستبند زنانه نقره می باشد که قیمتش نسبت به طلا بسیار کمتر است ولی از خواص و کارایی طلا برخوردار می باشد.

بیشترین نقره را کشورهای شیلی، مکزیک، استرالیا و غیره کشف کرده اند و طبق بعضی آمار تولید نقره بیشتر از طلا می باشد چرا که بودجه خیلی از افراد به خرید طلا نمی رسد و چون نقره از جهاتی می توان جایگزین طلا باشد به خرید آن علاقه بیشتری دارند و مانند طلا می توان روی آن سرمایه گذاری نمود.

در استفاده از نقره همان حسی که از استفاده از طلا در فردی ایجاد می شود نقره هم همان خواص را دارا می باشد از جمله آن خواص ایجاد حس سر زندگی و شادابی به فرد می دهد و استخوانها را ترمیم می کند و چون نقره جذب پوست می شود استفاده از آن دردهای استخوانی را نیز درمان می کند در نتیجه برای سالمندان نیز استفاده از آن توصیه می شود و گفته شده دفع کننده 650 نوع میکروب است پس خاصیت ضدفونی کننده خوبی دارد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها