بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲

خرمالو خشک به این دلیل کالری پایینی دارد و آهن زیاد نیز در آن وجود دارد، به شدت در رژیم غذایی افراد توصیه می شود.

فیبر موجود خرمالو خشک روند هضم غذا را سریعتر می کند، زیرا سلولهای معده و روده را تقویت می کند و به بهبود عملکرد گوارشی کمک می کند.

خرمالو خشک یبوست را درمان می کند و همچنین از چاق شدن بدن جلوگیری و چربیها را دفع می کند.

اگر تمایل به خریدخرمالو خشک دارید به سایت آراد برندینگ سرزده و سفارش خود را ثبت کنید، سفارش در سایت ما باعث می شود محصولات در سریعترین زمان با بالاترین کیفیت ممکن به دست شما برسد.

خرمالو خشک منبع غنی ویتامین آ می باشد که این ویتامین باید حتما با بتاکاروتن جذب شود و بتاکاروتن در میوه های نارنجی وجود دارد که با توجه به اینکه خرمالو میوه ای نارنجی رنگ است در نتیجه ویتامین آ خرمالو جذب بدن می شود

.

قیمت خرمالو خشک

خرمالو یک میوه محبوب در بین مردم می باشد، به شما پیشنهاد می کنیم با ما تا انتها مقاله همراه باشید و اطلاعاتی پیرامونمیوه خشکخرمالو خشک درسته پاییزی تزئینی جنگلی و قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف خرمالو به دست آورید.

از جمله معروف ترین انواع خرمالو می توان به نوع ژاپنی و نوع آمریکایی آن اشاره کرد، همچنین از خرمالو در پخت انواع کیکهای تولد و شیرینی استفاده می شود.

با توجه به اینکه عوامل مختلفی در قیمت خرمالو خشک بستگی دارد که از جمله نوع خرید محصول که می توانید به صورت عمده و تکی باشد، مقدار و حجم محصول و در آخر مکانی که می خواهید از آن خرید کنید، اگر خرید خود را از سایت انجام دهید قیمت محصول بسیار ارزانتر تمام می شود

یکی از میوه هایی که مصرف آن در فصل زمستان زیاد است، خرمالو می باشد، زیرا دارای طبع گرمی است.

به دلیل اینکه خرمالو هنگامی که چیده می شود باید سریع مصرف شود، باغبانها آن را نرسیده از درخت جدا می کنند

.

خرمالو خشک کره ای

یکی از سنتی ترینمواد غذاییچین خرمالو خشک می باشد که در این قسمت مقاله می خواهیم آموزش خرمالو خشک کره ای را به اشتراک بگذاریم.

برای درست کردن این سبک خرمالو باید چند نکته را در نظر بگیریم:

خرمالوهای کوچک و سفت را به صورت اسلایس اسلایس برش داده خرمالوهای بزرگ و نرم برای تهیه خرمالو خشک کره ای مناسب نمی باشند.

در روزهای آفتابی میتوانید خرمالو خشک کره ای درست کنید درست کردن آن در روزهای بارانی غیر ممکن و سخت می باشد چون اصلی ترین عامل خشک کردن در زیر آفتاب می باشد.

در طی مراحل خشک کردن آب اضافه نکنید و حتی در محیط مرطوب قرار ندهید

.

زمان اماده سازی خرمالو خشک یه سبک کره ای چهار هفته و زمان جاافتادن پانزده روز ودر کل برای اماده سازی خرمالو خشک به بیست و دو روز زمان نیاز می باشد. خرمالو رو شسته و پوست انرا جدا و در معرض آفتاب خشک می کنیم. خرمالوهای پوست گرفته شده را در زیر آفتاب قرار می دهیم تا سطح خرمالو خشک گردد. نکته اصلی اینجاست که باید به کمک دست به آرامی به خرمالوها فشار کوچکی داد نه در حدی که بشکند.

خرمالو را به مدت ۹ روز زیر آفتاب قرار داده و سپس انها را دوباره فشار دهید. پوست خرمالو و خود خرمالو را در ظروف سفالی قرار می دهیم، به صورت لایه لایه یکی پوست خرمالو و دیگی خودخرما را در ظرف سفالی می چینیم سپس با پلاستیک روی ان را محکم می بندیم به مدت پانزده روز زمان می دهیم تا خوب جا بیوفتد بعد از آن خرمالو کره ای شما اماده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها