بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

بخش اعظم و بزرگی از قفسه فروشگاه ها را انواع خوراکی ها و تنقلات پر کرده است که معمولاً همه در هر سنی عاشق این قسمت از فروشگاه ها هستند شکلات کیلویی خارجی تخته ای تلخ یکی از بهترین و خوشمزه ترین خوراکیهای که در این قفسه ها قرار دارد و همه افراد بدون شک عاشق شکلات کیلویی هستند.

این نوع شکلاتهای تلخ در بهترین طعم و مزه در فروشگاه ها به فروش می رسند و بخش دیگری از آنها به صورت اینترنتی و در فروشگاه های مجازی ارائه می شوند.

برندهای مطرح و معروفی در کشور ما وجود دارند که ارائه دهنده انواع شکلاتها در درصدهای مختلف هستند مشتریان زیادی هر روزه به دنبال خرید بهترین نوع شکلات تلخ می باشند و برای تهیه این محصول به دنبال آسان ترین راه ممکن خواهند بود

.

ما در سایت آراد برندینگ می توانیم انواع شکلات خارجی را که کیفیت بی نظیری دارند ارائه دهیم مشتریان گرامی و دوستداران شکلات تلخ می‌توانند هر کدام از این نوع محصولات را که دوست دارند سفارش دهند تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرند و در بهترین زمان آن را مصرف کنند از زعم آن لذت کافی را ببرند.

شکلات کیلویی تخته ای

همه افراد در همه رده سنی کودک، پیر و جوان دوست دار انواع شکلات کیلویی خارجی هستند طعم و مزه شکلات خارجی چیز دیگری است و مشابه آن را در محصولات داخلی کمتر دیده ایم.

شکلات در واقع یکی از بهترین تنقلات است که از کاکائو تولید می شود و اصلی ترین مواد افزودنی آن شیر، شکر قهوه ای، پودر کاکائو و کره کاکائو می باشد که هر کدام از این مواد به نسبتهای متفاوتی استفاده خواهند شد به همین دلیل است که برخی از شکلاتها تلخ و برخی شیرین تر می باشند.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید شکلات تخته ای تلخ یا انواع شکلاتهای دیگر چگونه در دنیا معروف شدند و به این وسعت تولید و عرضه می شوند خیلی متحیر کننده است

.

که بدانید در جنگ جهانی اول مهمترین جیره غذایی سربازان شکلات با کلوچه سنتی بوده است که همین سربازان بعد از جنگ جهانی اول بهترین مبلغ شکلات در دنیا شدند و به همین اساس در حدود ۴۰ هزار نوع شکلات در کل دنیا تولید و به مصرف درآمد.

امروز با گذشت چندین سال از این واقعه هنوز شکلات با طعم های مختلف، شکل و اندازه های متفاوتی تولید می شود و روز به روز مدلهای جدیدی از آن در بازار به چشم می ‌خورد.

این نوع شکلاتهای کیلویی تخته ای سرآمد همه شکلاتها هستند زیرا هم شکل تولیدی آن بسیار جذاب است و هم با قیمت مناسب ارائه می شود و هم برای انواع مجالس به کار برده می شود.

شکلات خارجی تخته ای

انواع شکلات تخته ای عبارتند از: شکلات تخته ای شیری، شکلات تخته ای تلخ، شکلات تخته ای قهوه و شکلات تخته ای سفید که هر کدام دارای طعم و مزه فوق العاده ای هستند.

شکلات تخته ای سفید: این شکلات عاری از کاکائو می باشد و به دلیل استفاده از مواد شکلات سفید یک طعم شیرین و همچنین طعم وانیل را می دهد و از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده این شکلات کره کاکائو می باشد.

شکلات تخته ای شیری: این شکلات طعم لطیف و خوبی را دارد که آن هم به جهت استفاده از کاکائو، شیر، کرم کاکائو و شکر می باشد.

شکلات تخته ای تلخ: این شکلات به دلیل دارا بودن خواص بی نظیری که دارد سالها است که مورد استقبال بیشتر افراد قرار گرفته است و یکی از محبوب ترین شکلاتها در میان انواع مختلف می باشد.

یکی از انواع شکلاتها می توان به شکلات تخته ای خارجی اشاره نمود که خود شکلات تخته ای نیز دارای تنوع می باشد.

شکلات تخته ای خارجی به دلیل ظاهر تقسیم شده و منظم و همچنین بسته بندی یکدستی که دارند از فروش خوبی برخوردار هستند و بیشتر افراد از این نوع شکلاتها استفاده می کنند.

مواد تشکیل دهنده شکلات تخته ای خارجی کاکائو، شیرخشک، کره کاکائو و همچنین شکر می باشد که در بین آنها کاکائویی که در این شکلات استفاده شده است باعث تقویت قوای جسمانی می گردد به همین دلیل در کنار یک لیوان چای برای رفع خستگی از این شکلات استفاده می شود.

شکلات تخته ای با شکلاتهای دیگر از لحاظ طعم و مزه زیاد با هم تفاوت ندارند ولی از لحاظ اندازه و سایز به نسبت شکلاتهای دیگر بزرگتر می باشند

.

دومین تفاوت شکلات تخته ای با دیگر شکلاتها از نظر کاربرد آن می باشد، در واقع از شکلاتهای تخته ای به دلیل اینکه مقرون به صرفه تر از شکلاتهای کوچکتر هستند برای استفاده در قنادیها و همچنین مصارف شخصی مانند روکش بستنی، کیک و دسرهای شکلاتی به کار می برند که از لحاظ اقتصادی بسیار مناسب می باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها