بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۱

برخی از کودکان ذوق و علاقه بسیار ویژه ایی به خاله بازی دارند که بهترین هدیه برای آنهاعروسک روسی صورتیخانواده مو رنگی است. این بازی تاثیر بسیار مثبت و بزرگی بر سلامت روح و جسم کودک دارد.

در آن کودک نقش بزرگسالان و والدین خود را بازی می کند که با توجه به این نقش وظایفی را باید اجرا کند که این به بزرگ شدن ذهن کودک بسیار کمک می کند.

پس یکی از بهترین اسباب بازی ها همین گزینه است زیرا هم یک مجموعه کامل است و هم کیفیتی عالی با طرح های بسیار جذاب برای کودکان دارد.

مجموعه بزرگ و معتبر آراد برندینگ به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش عروسک روسی با طرح های بسیار گوناگون که شامل تمامی مدل ها می شود، توانسته است با تولید بسیار گسترده پاسخ گوی بازار داخلی باشد که رضایت 100% مشتریان را داشته است.

تنوع بسیار بالای عروسک روسی بافتنی نی نی قرمز و سفید از گزینه های بسیار شیک و زیبا برای سیسمونی و در نهایت نوزاد شماست. یک نوزاد کوچولو که پستانک به دهن گرفته و با لپ های سرخش باعث دلبری اطرافیان می شود و به سختی تشخیص می دهید که عروسک است و نوزاد نیست.

یا یک نوزاد پسر کوچولو که یک لباس خواب فانتزی خشکل پوشیده و بر تخت کنار کوچولوی شما دلبری می کند؛ ساده و با ظرافت بودن این مدل و نیز طراحی خلاقانه آن به نحوی که انگار یک شخصیت واقعی با تمامی جزئیات است، باعث محبوبیت روز افزون آن شده است

.

عروسک روسی شب یلدا قرمز مشکی

خوراکی ها و آجیل هایی که شب یلدا افراد تهیه می کنند بلاخره خورده می شوند و فقط وسایل مانند لباس، کفش، ظروف وعروسک روسی جدیدبه یادگار باقی می مانند.

رنگ لباس عروسک های روسی شب یلدا ترکیبی از سبز، سفید، قرمز و مشکی است؛ مثلا کلاه و گل سر قرمز یا سبز به همراه پیراهن قرمز با خال خال مشکی و یا سفید با طرح هندوانه و شلوار سبز که این رنگ آمیزی در کنار وسایل شما جلوه ای زیبا خواهد داشت.

این مدلعروسک روسی دکتربا زیبا ترین ویژگی به علت ظاهری فانتزی با مو های طبیعی در چند سال اخیر ساخت آن گسترش یافته و افراد زیادی خواهان عروسک روسی مو مشکی در مناسب های مختلف مانند شب یلدا هستند.

این عروسک به علت نداشتن بینی و دهان درون ذهن مخاطب، یک عروسک مظلوم و پاک تصور می شود و آرامش و انرژی خاصی را منتقل می کند.

این عروسک های روسی اگر اصل باشند باید دوختی با ظرافت و جنس لباس ها خوب و ضد حساسیت داشته باشند و به علت مواد بکار رفته ی با کیفیت و لباس های قابل شستشویی که دارند به راحتی شسته شده و خرابی آن ها نسبت به عروسک های دیگر بسیار کمتر است.

وزن این عروسک ها بسیار سبک است که برای نوزادان هم مناسب باشد

.

این عروسک ها با دو مدل چشم، در بازار عرضه می شوند که یکی از آن ها با دکمه است و دیگری با دوخت، که اگر نوزاد و کودک شما سن پایینی دارد باید از نوع دوخت استفاده کنید.

جدید ترین عروسک روسی بچه گانه

از اولین اسباب بازی هایی که ایمنی آنها از بدو تولد آزمایش شه است می توان به جدیدترین عروسک روسی بچه گانه اشاره کرد که می تواند هدیه ایی بسیار عالی برای کودک و حتی بزرگسالان باشد که با دست ساخته می شوند.

یکی از دلایل پرطرفدار بودنجدید ترین عروسک روسی بچه گانهطراحی ساده و ملیح آنهاست که فاقد لب و بینی و دهان هستند و نیز گیسوان مواج و طبیعی، چشمانی زیبا و بسیار معصوم، سایزهای متفاوت، شکل فانتزی جذاب و جنس بسیار عالی آنها است که توانسته اند به شدت در دنیا جایگاه خود را بگیرند.

یکی از طرح های بسیار متنوع عروسک روسی، خنگول بانمک است که هر مدلی از آن را بخواهید می توانید تهیه کنید. این مدل که جنس آن ها پولیشی است به کودک اجازه داستان سرایی با استفاده از قوه تخیلش را می دهد و این منجر به کشف احساساتی می شود که هنوز آن را درک نکرده اند

.

آنها هم چنین القاکننده حس آرامش به کودک هستند. هنگام در آغوش کشیدن اسباب بازی نرمی همانند این، بخاطر تماس بدنی که ایجاد می شود، کودک حواس خود را به کار می گیرد تا در ارتباط با آنها باشد؛ انواع عروسک روسی خنگول مدل دکتر، پرستار، تپلی، چشم آبی، هایدی، لپ قرمز، دو قلو و غیره می باشد که تنها بخش کوچکی از این مدل هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها