بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

خرید و فروش شیلنگ گاز نسوز و شیلنگ گاز فشار قوی بسیار پر سود است شیلنگ گاز یکی از وسایل پر اهمیت در خانه به حساب می آید چرا که برای دستگاه های خطرناک استفاده می شود مانند اجاق گاز، بخاری، آبگرمکن و غیره برای همین باید از شیلنگ باکیفیتی استفاده کرد و حواس خود را برای خرید این محصول جمع کنید و نکات ایمنی گفته شده را رعایت نمود.

شیلنگهای گاز سایزهای متفاوتی دارند که برای منازل شخصی و کارخانجات بزرگ نیز متفاوت است که همگی در بازار موجود هستند و شما می توانید با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ نمونه های بسیار باکیفیت و مرغوبی را بررسی و مقایسه نمایید با این حال سعی کنید شیلنگ مرغوب تری انتخاب و استفاده کنید تا از خطرات آن در امان بمانید.

ایمنی شیلنگ گاز متصل به بخاری در منازل مسکونی: بستهای شیلنگ گاز باید محکم بسته شود و همیشه چک شوند، شیلنگ گاز بخاری هر ساله نزدیک به فصل زمستان باید با دقت بررسی شود که دچار ترک و شکستگی نشده باشد.

طول شیلنگ گاز بخاری نباید بیشتر از یک متر باشد، حتما باید از شیلنگهای مرغوب و باکیفیت استفاده شود برای بخاریها، بهتر است شیلنگهای بخاری هر 3 سال یک بار تعویض شوند

.

شیلنگ گاز بخاری

شلنگ گاز فشار قوی در اندازه های مختلف و کاربردهای بسیاری تولید می شود، جنسشیلنگگاز فشار قوی از pvc هستند که برای موارد متعدد مانند بخاری خانگی، پکیج، و هود و بسیار وسایل گاز سوز دیگر استفاده می گردد.

کشور ما شیلنگ گاز بخاری را در انواع مختلف تولید می کند اما باز هم به تولیدات داخلی اکتفا نکرده و به واردات آن از چین هم اقدام نموده لذا باعث شده نوسانات قیمت در بازار به وجود آید.

شیلنگهای گاز انواع مختلفی دارند و برای اتصال به گاز، بخاری، شومینه و غیره به کار می روند اما جنس شیلنگهای گاز استاندارد باید از جنس پلاستیک نسوز باشد چرا که در برابر گرما و سرما و تغییرات جوی آب و هوا از خود عکس العملی نشان نمی دهند و در شرکتهای معتبر تولید می شوند.

نکاتی که حتما باید در استفاده از این نوع شیلنگ مورد توجه قرار دهیم عبارت است از اینکه از قرار گرفتن شیلنگ در مقابل حرارت و گرما جلوگیری کنید و همچنین در انتهای شیلنگی که به گاز یا بخاری وصل کردید بست بزنید چون مانع از حرکت و جابه جایی شیلنگ از جای خود می شود.

شیلنگهای گاز بر پایه نوع و جنس مواد آن دارای قیمتهای متفاوتی هستند بعضی از انواعشیلنگ گاز پارچه ایدر برابر فشار و ضربه با دوام هستند و همین کیفیت خوب این محصول باعث شده احتیاج خریداران زیادی در سراسر ایران و جهان برطرف شود و لذا قیمت مناسب این محصول باعث شده صادرات آن نیز افزایش یابد

.

قیمت شیلنگ گاز نسوز

برای خرید به نکته ایی که خیلی باید توجه کرد، قیمت شیلنگ گاز در بازار است زیرا قیمت آن در جاهای مختلف متفاوت نیز می باشد.

در هر فروشگاهی که بروید فروشنده شما را به سمت خرید شیلنگ گاز نسوز سوق می دهد که واقعا گزینه مناسبی است چرا که شیلنگ گازها در خانه یکی از حساس ترین وسیله ها به شمار می آید و باید خیلی در خرید و حتی انتخاب نوع آن حساس بود.

برای جلوگیری خطرات ناشی از شیلنگ گاز باید شیلنگ باکیفیتی داشته باشید که برای خرید شیلنگ باکیفیت هزینه بالاتری هم باید پرداخت شود، خیلی از کارخانجات برای اینکه قیمت شیلنگ گاز نسوز را کاهش دهند از مواد بی کیفیت و نامرغوب استفاده می کنند که همین باعث آتش سوزی و انفجار در منازل مسکونی و مکانهای تجاری می شود.

به همین دلیل راهکارهای برای سنجش ایمنی شیلنگها وجود دارد که با هم بررسی می کنیم: همیشه باید توجهتان به شیلنگ گاز باشد و چک کنید که خدایی نکرده اگر ترک داشت سریعا اقدام به تعویض آن کنید

.

حتما از شیلنگهای باکیفیت و پیشرفته مانند شیلنگهای نسوز استفاده کنید، به هیچ عنوان از شیلنگهای مشابه مانندشیلنگ آباستفاده کنید، حتما بستهای دو طرف شیلنگ را چند وقت یک بار بررسی کنید.

شیلنگهای استاندارد باید به نوعی باشند که به راحتی تخریب نشود، به طور کلی شیلنگهای استاندارد باید در برابر حرارت، ضربه، پوسیدگی، پارگی و سوراخ شدن مقاوم باشد و به راحتی آسیب پذیر نباشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها