بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

کاشی و سرامیک دارای رنگهایی هستند که میتوان با تمام وسایل موجود در منزل آنها را ست نمود ولی معمولا از رنگهای سفید و کرم برای کاشی کاری استفاده می شود چون وقتی لکه ای روی آنها قرار بگیرد به راحتی مشخص می شود و می توان آن را از بین برد.

مزیت کاشی و سرامیک در کف منزل این است که به راحتی می توان آن را تمیز کرد و با مواد مخصوص برق اندازی نمود هم می توان به صورت روی آن فرش انداخت و هم می توان بدون این که روی آن فرش انداخته شود از آن استفاده نمود در واقع مدل های متنوعی برای استفاده و تزئیین وجود دارد که در مقالات مرتبط ما در سایت آراد برندینگ به تفصیل به آن پرداخته شده است.

از کاشی معمولا فقط برای پوشش دیوارها استفاده می کنند و هرگز از آن برای پوشش کف استفاده نمی شود چون استحکام کمتری نسبت به سرامیک دارند و نسبت به سرامیک خیلی زودتر می شکنند و تردتر هستند و معمولا کوچک تر نیز می باشند معمولا در مکانهایی مانند آشپزخانه یا حمام که در مجاورت آب زیادی قرار دارند استفاده از کاشی خیلی جالب نمی باشد چون کاشی مقاومت زیادی در برابر رطوبت ندارد

.

خرید سرامیک اصفهان

الان که بیشتر منازل به آپارتمان تبدیل شده است اما در زمان قدیم در داخل هر منزلی یک حوض هر چند کوچک وجود داشت که داخل آن را از کاشیهای کوچک فیروزه ای پر می کردند و درون آن را از میوه ها سرشار می کردند اما امروزه متاسفانه این امکانات وجود ندارند.

استفاده و خرید سرامیک اصفهان در رستورانها و آرایشگاه ها بسیار ضروری است و از جمله اصول بهداشتی می باشد که باید رعایت گردد استفاده از کف سیمان و یا حتی پارکت یک مقدار دور از بهداشت می باشد و افراد باید در هنگام حضور در این گونه اماکن این مسئله را مرد توجه خود قرار دهند.

علاوه بر تمیزی محیط باید به تمیزی وسایل توجه داشته باشند و چه بهتر است که آرایشگر از وسایل یکبار مصرف استفاده نماید تا از ایجاد زنجیره در بیماریهای مختلف جلوگیری شود اتفاقی که در ایام شیوع کرونا نظاره گر آن بودیم.

در کاشی و سرامیکهای موجود در این شهر در زمان گذشته بیشتر از رنگ آبی و نیلی و فیروزه ای استفاده می شده و جنبه ی روحانیت و امید را در مردم زنده می کند

.

قیمت سرامیک دیوار

همانطور که همه ما می دانیم قیمت سرامیکها با یکدیگر متفاوت هستند و این تفاوت به دلیل فاکتورها و عوامل زیادی است که برخی از مهمترین آنها اندازه و ابعاد، رنگها و طرح بندیهای مختلف و جنس سرامیک است.

شما می توانید لیست قیمت سرامیکهای موجود در بازار را با توجه به استفاده ای که از آن دارید تهیه کنید و با بررسی قیمتها متناسب با میزان کیفیتی که هر سرامیک دارد.

به صرفه ترین سرامیک را که هم نظر قیمت و هم از نظر کیفیت و طرح مطلوب است انتخاب و خریداری کنید.

در نظر داشته باشید که حتما به هنگام خرید و اطلاع از قیمت سرامیک دیوار به فروشنده و کارشناس فروش بگویید که از سرامیک می خواهید در کجا و به چه منظوری استفاده کنید تا شما را در این زمینه که در آن تخصص دارد راهنمایی کند.

بهتر است تا بدانید سرامیک دیواری به سرامیکی گفته می شود که نسبت به سرامیکهای دیگر، از ضخامت و استحکام کمتری برخوردار است؛ ولی طرحها و تنوع بیشتری نسبت به بقیه سرامیکها دارد و دلیل ضخامت و استحکام پایین این سرامیکها به این دلیل است که باید در وزن کمتری برای قرارگیری در دیوار باشند.

در قیمت دهی سرامیکها از جمله سرامیک دیوار، نوع روکش و پوششی که در سرامیک استفاده می شود تاثیر به سزایی در قیمت آن دارد کاشی و سرامیکهای دیواری انواع و طرحهای مختلفی دارند که مهمترینهای آنها سرامیک پرسلان، لعابدار و موزاییکی هستند.

جنس این سرامیکها معمولا به دلیل این که پشت روشویی و فضای سینک آشپزخانه است و ممکن است تا آب به این سرامیک برخورد داشته باشد، ضد آب است.

برای انتخاب طرح و رنگ بندی این نوع سرامیکها برای استفاده در آشپزخانه بهتر است تا هارمونی اصولی رنگ بندی را رعایت کنید تا ناهماهنگی میان سطوح رنگهای مختلف در آشپزخانه به وجود نیاید.

برای نصب سرامیکها از نصاب مجرب و حرفه ای استفاده کنید و چنانچه آشنایی با طریقه نصب سرامیک ندارید به شما پیشنهاد می کنیم تا خودتان کار نصب را به هیچ وجه انجام ندهید؛ چون ممکن است در هنگام نصب، سرامیک دچار مشکل و یا حتی شکستگی شود پس حتی المقدور از نصب سرامیک در صورتی که اطلاعات کافی ندارید خودداری کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها