بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷

یکی از وسایل تزئینی و اساسی منزل آباژور است. آباژور چوبی بلند و بزرگ به عنوان محبوبترین عضو مدرن از اعضای این خانواده است. علاوه بر آن که باعث ایجاد نورپردازی در آن می شود، سبب روح بخشیدن به آن و همچنین صرفه جویی در میزان برق مصرفی فضاهایی می شود که نیاز چندانی به نور ندارند. اگر بخواهیم آباژور را بر اساس جنس مورد بررسی قرار دهیم می توانیم به آباژور چوبی اشاره کنیم. از آنجایی که خود چوب نمادی از طراوت و سرزندگی است، استفاده از آن به عنوان وسیله و لوازم تزئینی و نگه داشتن آن در اتاق یا پذیرایی می تواند ایده جذابی باشد.

آباژور ها از دسته وسایل تزئینی و مورد استفاده برای دکوری است که انواع مختلفی مثل آباژور رومیزی چوبی پایه بلند دارند و در مکان های مختلفی مثل خانه ها، شرکتها، آرایشگاه ها و اکثر مکان های عمومی به کار می روند آباژور های چوبی جزء وسایلی هستند که در مکان های نامبرده بصورت تزئینی و دکوراتیو قرار داده می شوند تا جلوه خاصی را به مکان ها هدیه کنند که بسیار هم پر مصرف هستند. سایت آراد برندینگ به دلیل فروش عمده و انبوه انواع آباژور های موجود را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده است.

آباژور چوبی مدرن

اگر بخواهیم آباژور را بر اساس جنس مورد بررسی قرار دهیم می توانیم به آباژور چوبی اشاره کنیم. از آنجایی که خود چوب نمادی از طراوت و سرزندگی است، استفاده از آن به عنوان وسیله و لوازم تزئینی و نگه داشتن آن در اتاق یا پذیرایی می تواند ایده جذابی باشد. آباژورهای چوبی به دو صورت کلاسیک و همچنین مدرن به فروش می رسند؛ به همین علت اگر سبک کلاسیک را می پسندید می توانید از آباژورهای مخصوص این سبک که دارای نقوش حکاکی هستند استفاده نمایید. سبک مدرن این محصول ویژگی خاصی ندارد و با توجه به سادگی که دارد می تواند از آن در هر نوع دکوراسیونی استفاده نمود.

زندگی آپارتمان نشینی و همچنین نوع دکوراسیون داخلی آن وسایل متناسب با آن را نیز می طلبد. یکی از انواع آباژورها که جزء پرفروشترین انواع آن نیز می باشد آباژور چوبی مدرن است؛ در این محصول ظاهر آن به میزان نوردهی الویت بیشتری دارد. در این مدل می توان دایره انتخابی بیشتر به نسبت سایر محصولات داشت، زیرا تنوع محصولات چه در رنگ و جنس بسیار بیشتر است. به طور معمول میزان ارتفاع و اندازه آباژور چوبی بلند و مبل به نسبت سایر آباژورها بیشتر است و اکثرا به اندازه قد انسان و یا حتی بلندتر نیز تولید می شود. با توجه به اینکه نور این محصولات در مکان بالاتری قرار دارند، نور ملایم و یکنواختی را به صورت سرتاسری به اطراف پخش می کنند. این نوع محصول بیشتر برای اتاق خواب مناسب هستند و خیلی کم در هال یا سالن مهمان مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید آباژور پایه چوبی

آباژور ها انواع مختلفی دارند برعکس آباژور های پایه چوبی که اکثر زمینی هستند و در گوشه و کنار مکان مورد استفاده قرار می گیرند انواعی از آباژور ها وجود دارند که می توان به صورت رو میزی از آنها استفاده نمود اکثرا این نوع از آباژور ها روی پا تختی ها در اتاق خواب استفاده می شود که برای مطالعه ی شبانه و حتی به عنوان چراغ خواب می توان از آنها بهره برد از آباژور های رو میزی قدیمی در سالن های پذیرایی هم استفاده می شود به صورتی که برای بهتر نمایان شدن از میز های پایه بلند که اکثرا متناسب با بقیه لوازمات چوبی منزل مثل مبل ها هستند استفاده می شود.

به افرادی که تمایل دارند در مکان هایی از خانه که نه به نور زیاد نیاز دارد نه به نور کم روشنایی تهیه کنند خرید آباژور چوبی پایه بلند را پیشنهاد می کنیم تا بتوانند محیطی دل چسب و دلنشین را برای خود ایجاد کنند مدل های متنوع آباژور هایی که در قسمت کلاهک دارای طرح های تو خالی و مشبک هستند پس از روشن شدن می تواند زیبایی خاصی را روی دیوار ها و فضای خانه ایجاد کند و به نور افشانی در خانه کمک کند. افراد بسیاری از آباژور ها به عنوان چراغ خواب در اتاق خواب ها استفاده می کنند که می تواند خواب راحتی را برای مصرف کنندگان به وجود آورد همچنین وجود آباژور با نور کم در اتاق نوزادان نیز بسیار موثر است زیرا رسیدگی به کار های نوزاد را توسط مادر آسان تر می کند. ناگفته نماند که ریشه اصلی کلمه آباژور از واژه فرانسوی گرفته شده و وارد زبان فارسی شده است آباژور ها شامل چندین قطعه هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها