بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

امروزه در صنعت ساختمان سازی از بلوک استفاده می شود که می تواند به مقاوم سازی سازه نقش به سزایی را داشته باشد.

همانطور که می دانید بلوک فوم دار از ترکیباتی مانند سیمان سفید، پوکه معدنی و ماسه بادی ساخته می شود و به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد مورد استقبال بسیاری از مهندسین ساخت و ساز قرار گرفته است.

جالب است بدانید سایت آراد برندینگ یکی از معتبر ترین و قدیمی ترین مراکز عرضه و پخش بلوک سفالی فوم دار می باشد که تا بحال توانسته رضایت مشتریان خود را کسب کند و با کیفیت ترین کالا را بفروش برساند.

از شما عزیزان درخواست می شود جهت تجربه خرید کالایی با کیفیت و پرداختی مقرون به صرفه به سایت آراد برندینگ مراجعه کرده و رضایت کامل را از انتخاب خود داشته باشید.

بلوکهای فوم دار عایق بسیار خوبی در برابر گرما و سرما می باشند و دارای خاصیت آب گریز بوده و می تواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شوند.

این بلوکها می توانند در برابر زلزله و شرایط اقلیمی مستحکم بوده و می توان برای پارتیشن در سقفها و دیوارها کاربردهای فراوانی داشته باشند.

قیمت بلوک فوم دار

در اکثر مصالح فروشیهای مناطق مختلف قیمت بلوک فوم دار تقریبا مشابه بوده و نوسانات قیمت برای این کالا در بازار بسیار کم می باشد و آن مقدار از تفاوتهای موجود در قیمت بلوک فومدار به دلیل وجود افراد واسطه می باشد.

بلوک فوم دار توسط دستگاه هایی مخصوص ساخته شده و پس از قالب گیری در کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار گرفته و پخته می شوند.

تولید این بلوکها بسیار سخت بوده و نیاز به مهارت خاصی دارد زیرا اگر تایم در کوره قرار گرفتن بلوک کم یا زیاد شود موجب تغیرات منفی در میزان کیفیت بلوک شده و رضایت مشتریان را از دست می دهد.

بعضی از این بلوکها توسط دستگاه های وارداتی ساخته شده و همین موجب می شود آنها از قیمت بالاتری برخوردار باشند از طرفی در گذشته این بلوکها را به صورت دستی تولید می کردند.

در گذشته که هنوز استفاده از دستگاه های صنعتی به این شدت زیاد نشده بوده است از روش قالبی استفاده می کردند.

به گونه ای که در مکانهایی به نام بلوک پزی و یا آجر پزی اول خاک رس را آماده کرده سپس به مقدار مورد نیاز آهک به آنها اضافه می کردند در آخر پس از این که مواد به اندازه کافی بایکدیگر مخلوط شد آنها را داخل قالب ریخته تا حالت مورد نیاز را به خود بگیرند.

سپس آنها را از قالب در آورده و برای مدتی زیر نور آفتاب گذاشته تا مواد مقداری سفت تر شوند.

پس از آن این بلوکها را همچون بلوک هبلکس برای مقاوم شدن درون کوره های آجری دست ساز می گذاشتند تا کاملا سفت شوند و حالت خود را برای مدت طولانی نگه داشته و مقاوم بماند.

در ایران تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که بلوکهای فوم دار و غیر فوم دار را تولید کرده و در بازارها عرضه می کنند.

این کارخانه داران و تولید کنندگان تلاش می کنند تا آن کالا را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند که این کار موجب شده است باکیفیت بودن کالای ایرانی داخل کشورهای دیگر و بازارهای آنها زبانزد شود.

بلوک فوم دار گیلان

همانطور که اشاره کردیم بلوک فوم دار از ترکیب ماسه و پوکه استفاده می شود و ممکن است بر روی دیوار سبب ترک خوردن گچ شود.

بلوک فوم دار در شهر گیلان رونق بسیار بالایی دارد و تولیدات این بلوک بسیار زیاد است و حتی توانسته اند صادرات خوبی به کشورهای همسایه داشته باشند.

همچنین توجه داشته باشید قیمت بلوک فوم دار گیلان متغیر بوده و آن را بر اساس کیفیت و دوام آن مورد محاسبه قرار می دهند.

در ساخت بلوک فوم دار از خاک رس و دانه لیکا هم استفاده می شود و می تواند رنگ بلوکه را تغییر دهد.

این بلوکها در کوره حرارت داده می شوند و حجم زیادی را نسبت به نوع معمولی در بر می گیرند اما عملکرد و کیفیت بسیار عالی نیز دارند.

بلوکهای فوم دار جزو جدیدترین مصالح ساختمانی هستند و با دستاوردهای جدید و بروز ساخته و تولید شده اند.

با این حال بلوکهای فوم دار جایگاه ویژه ای در ساختمان سازی دارد و در هر ساخت و سازی از آن استفاده می شود و توانسته بهترین عایق به شمار رود.

امروزه دانه ی لیکا در ترکیبات این بلوکه نقش پررنگی دارد و می تواند مانع صوت در فضای بیرون و داخل ساختمان شود که این دانه ها خاصیت لکوسیتکی دارند و از هرگونه سردی، گرمی و صدا در امان خواهید ماند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها