بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

به هر گونه تلاش ذهنی که به شکل هدفدار فردی یا گروهی و خانوادگی انجام می شود و بسیار در روحیه، شخصیت و زندگی فرد تاثیر دارد بازی فکری خارجی می گویند.

یکی از بهترین تفریحات و در عین حال سالم که می تواند لحظات شادی را که پر از شور و خنده ایجاد کند کنسول بازی یا بازیهای فکری خانوادگی است که فروش آن نسبت که کارایی و کیفیت آن بسیار با قیمت ارزان انجام می شود.

جالب است بدانید سایت آراد برندینگ با انواعی از بازیهای فکری در خدمت مشتریان عزیز می باشد لطفا جهت خرید، فرم داخل سایت را پر نمایید و با مشاوران ما جهت خرید بهتر ارتباط برقرار کنید.

بازی فکری تمرکز در افراد را بالا می برد و موجب شادی و نشاط در اعضای خانواده را فراهم می کند و با چالش در توانایی فکری و تمرکز فرد به تدریج او را در این زمینه ها رشد می دهد.

بازی فکری دارای دسته های مختلفی است که هر کدام یک قسمت از توانایی فرد را بالا می برد که به طور عمده بازیهای استراتژیک قدرت محاسبات، حس ششم، فدرت ریسک پذیری در انسان را افزایش می دهد.

قیمت بازی فکری

بازی فقط برای سن کودکان نمی باشد بلکه از بازیهایی که به صورت گروهی و خانوادگی انجام می شود می توان لحظات شاد و مفرحی داشت.

البته بازی فکری خارجی در تمام مراکز و فروشگاه های فروش این محصول با قیمت مناسب عرضه می شود هر چند که بهای آن هر چه باشد ارزش دارد چرا که باعث تقویت مغز و فکر انسان می شود و جمع خانواده را بیشتر به هم نزدیک می کند.

همچنین توجه کنید قیمت بازی فکری خانوادگی بسته به نوع بازی با هم فرق دارند، در بازی فکری جنسیت، سن، وضعیت جسمانی و هر مورد دیگر نقشی ندارد.

کودکان منزوی و گوشه گیر با انجام بازیهای فکری اجتماعی تر می شوند و در ارتباط با دیگران موفق تر عمل می کنند.

بازی فکری دارای دسته های مختلفی است که هر کدام یک قسمت از توانایی فرد را بالا می برد که به طور عمده بازیهای استراتژیک قدرت محاسبات، حس ششم، فدرت ریسک پذیری در انسان را افزایش می دهد.

بازی فکری باعث می شود ذهن در پی استدلال برود، به چالش کشیده شود، به حل مسائل بپردازد کلا بازی فکری باعث تقویت حافظه می شود و تمرکزمان را بالا برده و در بسیاری از کارها سرعت عمل را باید می برد.

بازی فکری باعث می شود استرس و اضطراب از افراد دور شده و نشاط و شادی جایگزین آن شود و سرگرمی بسیار عالی در دورهمیها است بازیهای فکری دارای گوناگونی هستند که در ادامه محتوا به آنها می پردازیم.

بازی فکری خارجی

در صورتی‌ که می‌ خواهید یکی از انواع بازی فکری خارجی رومیزی را برای استفاده خود خرید کنید بهتر است این مطلب را دنبال کنید تا با خصوصیات و مزایای بازیهای رومیزی به‌ صورت کامل آشنا شوید.

یکی از معروف‌ ترین بازیهای رومیزی شطرنج و فوتبال دستی حرفه ای می‌ باشد که می‌ تواند به‌ خوبی ذهن شما را درگیر کند و با توجه به این‌ که شما هنگام انجام این بازی با اطرافیان خود به‌ صورت ناخودآگاه شروع به خنده و شادی می‌ کنید هورمونهای مفیدی در مغز شما ترشح می‌ شود و به‌ همین جهات باعث تقویت ذهن و مغز شما می شود.

از نکته های مثبت انجام این بازی تقویت قدرت حل مسئله در ذهن شما می‌ باشد به نوعی که شما مجبور هستید در زمان بازی تصمیمات فوری و با دقت بگیرید و مغز شما عادت می‌ کند تا در روال زندگی عادی هم مسائل را با سرعت بیشتری در ذهن شما حل کند و بهترین تصمیم‌ گیری را به شما ارائه دهد و به‌ همین‌ جهت شما در راستای تقویت قدرت ذهنی و روابط اجتماعی خود قدمهای تأثیرگذاری برداشته‌ اید.

مورد بعدی کاهش استرسهایی که در طول روز به شما وارد شده با انجام بازیهای فکری می‌ باشد به‌ طوری‌ که شما تمام ذهن خود را از روی مشکلات و موضوعاتی که در طول روز آزارتان داده برداشته و بر روی مساله‌ ها و راه‌ های برنده شدن در بازی متمرکز می‌ کنید و به‌ همین دلیل استرستان به‌ شدت کاهش می‌ یابد، به دلیل این‌ که شما برای انجام بازی نیاز به یک گروه یا هم‌ تیمی دارید این‌ موضوع باعث می‌ شود تا برای برقراری ارتباط بهتر با هم گروهی خود بر روی روابط اجتماعی‌ تان کار کنید تا ارتباطی تأثیرگذار را با آنها برقرار کنید و به‌ مرور زمان این تمرینها باعث می‌ شود که در زندگی عادی و هنگامی‌ که با افراد مختلف برخورد می‌ کنید از قدرت ارتباط عمومی بسیار بالا و خوبی برخوردار باشید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها