بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۵

انواع و اقسام ملزومات آشپزخانه با استفاده از تجهیزات پیشرفته ساخته و تولید می شوند که برای راحتی و سهولت و هم چنین زیبایی محیط زندگی و آشبزخانه می باشد که امروزه نسل جدیدی از هود آشپزخانه عالی و گرد بدون دودکش قوی با فیلترهای قابل شستشو بسیار خوب عمل می کنند. بین تمامی مدلها عملکرد عالی دارد و با صفحه گرد و زیبا محیط آشپزخانه هایتان را به روز می کند همچنین با طراحی جدید و زیبا در انواع موتورها با قدرتهای مختلف در جلب مشتری برای استفاده از این نوع مدل بسیار توانمند عمل می کند.

در اوایل پیدایش انسان رفع نیاز بسیار سخت بود زیرا خوراک را از گیاهان و شکار حیوانات بدست می آورد و مسکنش در غارها بود همچنین برگان درخت و پوست حیوانات را به عنوان پوشاک خود قرار داده بود و از این طریق نیاز خود را رفع می کرد. اما امروزه نیازهای انسان فراتر از تصورات آن زمان شده است و هیچگاه انسانهای اولیه یا حتی صد سال پیش تصور هم نمی کردند که روزی انسان نیازهایی را داشته باشد که اصلا برای زنده ماندن یا ادامه زندگی نیازی نباشد. جهت مشاهده ی انواع این محصول به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

هود آشپزخانه بدون دودکش قوی

انواع غذاهای گوشتی و کبابی و همچنین انواع و اقسام شیرینی جات را می توانید در خانه تهیه کنید و هنگام آشپزی بدون اینکه از رایحه و حرارت بالا معذب و ناراحت باشید بدون هیچ دغدغه ای می توانید حتی ساعتها در آشپزخانه باشید بدون اینکه از سر و صدای آن شاکی باشید. در طراحی این مدلها می کوشند تا سیستم تهویه ای در آن تعبیه کنند تا از رطوبت محیط آشپزخانه و بخار رهایی پیدا کنید و به فیلتر هوای آن محیط کمک زیادی می کند. این نوع هودها با قدرت مکش زیاد مناسب هر آشپزخانه ای می باشد که در بازار به شکل مربع و دایره ای موجود می باشد و فیلتر کربنی آن تا یک یا دو سال قابل استفاده می باشد و پس از اتمام این دوره لازم است آن را تعویض کنید تا به هود شما آسیبی نرسد.

مردم تمایل بسیاری برای پخت و پز انواع غذاهای موجود در رستورانها در داخل خانه دارا می باشند ولی برای پخت و پز انواع غذاها در داخل آشپز خانه استفاده از هود آشپزخانه قوی می تواند باقدرت مکش فوق العاده ای که دارد آشپزخانه را از وجود هر گونه دوده و چربی پاک‌ نگهدارد و حتی می تواندبا وجود داشتن فیلترهای قوی در رستوران نه چندان بزرگ یا ساندویچیها و اغذیه فروشیها قابل استفاده باشد. هنگام نصب احتیاج به دود کش ندارد و به راحتی قابل استفاده می باشد و با بهترین شیوه بو و بخارها و گرمای حاصل از پخت و پز را به خود جذب می کند و به این طریق می توان هرگونه مواد غذایی را در خانه طبخ کرد بدون اینکه از بو و گرمای پخت و پز فراری باشیم.

خرید هود آشپزخانه بدون دودکش

هودهای اولیه در اوایل بسیار ضعیف و ابتدایی بودند و اصلا اسمی به نام هود برای آنها بکار برده نمی شد کانالهایی بدون هیچ تجهیزاتی در بخشی از آشپزخانه قرار می گرفت و فقط انتقال دهنده دود از فضای آشپزخانه به بیرون انتقال می دادند. هودها با استفاده از هواکش برقی که در خود دارند چربیها و بوها و همچنین دود را از محوطه آشپزخانه ها به صورت مکنده به خارج از خانه انتقال می دهند اما امروزه به دلیل نیاز جامعه هودهایی در کارخانه ها و کارگاه ها تولید می شوند که نیازی به انتقال هوا ندارند زیرا در خود تصویه می کنند این هودها در مکانهایی که راهی به بیرون ندارند نصب می شود و از فیلتری ذغالی در خود بهره می برند فیلترهای ذغالی تمام چربیها و دودها و همچنین بود را در خود جذب می کنند و هوای تمیز را انتقال خواهند داد.

اگر آشپزخانه خانه شما راهی برای انتقال لوله هود ندارد اقدام به خرید هود آشپزخانه بدون دودکش کنید زیرا با فیلتر ذغالی می توانید نیاز خود را رفع کنید و در نظافت منزل خود نقش مهمی ایفا کنید و تمام پودر چربی ها و دودها و بو را با آن از بین ببرید. تولیدت کنندگان زیادی در اقسی نقاط دنیا روند تولید هود را در پیش گرفته اند و با توجه به نیاز آن را در کارخانه ها و کارگاه ها تولید می کنند. برای بالا بردن کیفیت محصولات مکانیکی باید ابزار آلات داخلی را که کاربرد اصلی دارند را با کیفیات بالایی تولید کرد کارخانه ها و کارگاه های ایران بسیار پیشرفته اند و از نیروهای متخصص و با تجربه ای بهره می برند. معادن ذغال در ایران بسیار زیاد است از این رو فیلترهای ذغالی بسیار با هزینه کمی تولید می شوند. طراحی هودهای ارانی بسیار زیباست زیرا طراحان ایرانی بسیار با سلیقه و متخصص هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها