بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

در کوره های ذوب مس وظروف آلومینیومو برای تولید انواع آلیاژهای صنعتی از مشعل گازی برای تولید حرارت بالا استفاده می شود و در مراکز صنعتی از این دستگاه ها برای تولید و راه اندازی بدنه کشتی و هواپیما استفاده می شود.

علاوه بر مراکز همکار مجموعه آراد برندینگ کارخانجات زیادی وجود دارند که محصولات و مصالح ساختمانی و تنوعی را تولید می کنند که برای تولید این محصولات به مشعل گازی نیاز است و در این مجموعه ها انواع سیمان و آهک، سرامیک و کاشی، موزائیک و آجر و غیره با حرارت دهی که توسط مشعلهای گازی ایجاد می شود، تولید می شوند.

کارخانجات ذوب آهن، فرآورده های آلومینیوم، تولید و ساخت فولاد و مشتقات فولادی، صنایع مس، خاکهای صنعتی و غیره از مشعلهای گازی بزرگ و صنعتی استفاده می کنند و با حرارت آنها این مواد را به وجود می آورند

.

این دستگاه ها قبل از این که به بازار ارائه شوند و برای فروش آماده شوند مورد بازرسی و بررسیهای فنی قرار می گیرند و پس از اتمام آزمایشات و در صورت انجام تست سلامت به بازار ارسال می گردند.

این دستگاه ها می توانند به صورت مداوم حرارت زیادی را تولید کنند و به صورت شبانه روزی مورد استفاده قرار گیرند که با صدای کمی کار می کنند و طراحی ایمنی دارند.

این دستگاهها دارای ابعاد مناسبی هستند که خروجی و راندمان کاری قابل قبولی دارند و با مصرف بهینه انرژی حداکثر تولید گرما را دارند.

راه اندازی و قابلیت نصب بسیار آسانی دارند و طول عمر آنها بسیار مناسب می باشد، بدنه از جنس فولاد است که د برابر حرارت ایمن و با دوام باشد و با کمترین فضایی که اشغال می کند می تواند انرژی گرمایی زیادی را تولید نماید.

مشعل صنعتی گازی

تمامی پلایشگاه هاینفت سبکو گاز از انواع مشعلهای گازی استفاده می کنند و بزرگ ترین دستگاه های حرارتی در مراکز پالایشگاهی این شهر به کار گرفته شده تا حجم بالایی از تولیدات روانه شهرهای دیگر شوند و تولیدات نفت و گاز با سرعت و کیفیت بالاتری انجام گیرد.

این دستگاه ها در اندازه های بزرگ صنعتی برای سریع تر کردن فرایند تولید محصولات مختلف آزمایشگاهی و پالایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است که می توانند تا سقف 450 هزار کیلو کالری تولید گرما داشته باشند.

از آنجایی که بیش تر کشورهای در حال توسعه به دنبال تجهیزات و زیر ساختهای تولیدی می باشند مشعل صنعتی گازی را در انواع مختلف و برای مصارف خود از تولید کنندگان ایرانی تهیه می کنند.

این تقاضاها و افزایش میزان سفارشات این دستگاه سبب بالا رفتن حجم صادرات این دستگاه به کشورهای خارجی شده است تا به واسطه فروش بین المللی آن ارز آوریهای زیادی به کشور انجام شود

.

فروش مشعل صنعتی

در بازار کشور ما با توجه به کارایی عالی مشعلهای صنعتی دارای جایگاه ویژه ای می باشند و این امر سبب می شود تولید کننده برایفروشمحصولات راهکارهای مختلفی را ارائه دهد، فروش مشعل صنعتی در بازار به صورت عمده مزیتهای بسیاری دارد و خریداران در این راستا می توانند با قیمت ارزان تری نیاز خود را برطرف کنند، در این راستا می دانیم که میزان تقاضا زیاد می شود و تولید کننده باید بتواند با تولیدات خود کلیه کمبودهای موجود در بازار را جبران کند.

لازم به ذکر است که این مرکز تجاری یکی از بزرگ ترین مجموعه های فروش مشعل صنعتی در کشور می باشد که محصولات صنعتی و مشعلهای گازی را در انواع و مدلهای مختلف به مشتریان عرضه می کند.

انواع محصولات و مشعلهای گازی در مدلهای مختلف به همراه مشخصات و کارایی آنها در سایت اینترنتی این مجموعه گرد آوری شده تا مشتریان بتوانند از آنها دیدن کرده و از مشخصات آنها آگاهی پیدا کنند

.

از طریق سایت شرکت ما بهترین نوع مشعلها در اختیار خریداران قرار می گیرد، با مراجعه به مشاوران فروش و کسب اطلاعات در مورد قیمت و کیفیت می توانید بهترین نوع محصولات را تهیه کنید، پس اگر به دنبال خرید بهترین نوع مشعلهای صنعتی هستید سایت مجموعه ما را از دست ندهید تا بتوانید در زمان مصرفی خود نیز صرفه جویی کنید، زیرا در این روش شخص خریدار در منزل و یا محل کار می تواند آنها را سفارش دهد و بعد از چند روزی در مکان مورد نظر تحویل بگیرد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها