بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

معمولا همانطور که می دانید، در فصل تابستان گرمای هوا و همچنین عرق کردن می تواند شما را بسیار کلافه کند که در این میان بهتر است شما از یک عطر خنک زنانه استفاده نمایید و یک حالت خوشبو را احساس نمایید البته در فصل تابستان نمی توانید از هر نوع عطری استفاده نمایید بلکه باید از عطرهایی استفاده کنید که علاوه بر اینکه خنک می باشند و ماندگاری بالایی نیز دارند، باید بوی بد بدن را نیز رفع کنند ضمن اینکه در صورتی که علاقمند به شناخت بیشتر این عطر زنانه هستید ما شما را به مطالعه ادامه مقاله سایت آراد برندینگ دعوت می نماییم.

معمولا عطرهایی که مناسب فصل تابستان هستند با رایحه ی خنک و ملایم مانند اقیانوس، گل و مرکبات تهیه می شوند تا احساس سرحالی و شادابی را به وجود آورند.

معمولا در تابستان رایحه یگلیاسمن، مریم و سنبل در عطرهای زنانه بسیار محبوب می باشند و از رایحه های وانیل که طبع گرمی دارند باید خودداری کرد

.

قابل ذکر می باشد از آنجایی که در تابستان بدن بیشتر عرق می کند و بوی عطر خیلی زود از بین می رود بنابراین بهتر است که در این فصل از عطرهایی که ماندگاری بالایی دارند استفاده نمایید تا علاوه بر احساس خنکی از خوشبو بودن بدن خود لذت ببرید.

برای اینکه عطری را که استفاده می کنید ماندگاری بالایی داشته باشد بهتر است که آن را در قسمتهایی که دارای نبض هستند اسپری کنید و فاصله آن رعایت شود.

قیمت عطر زنانه

بانوان می توانند در هر سنین از این عطر استفاده درست انجام بدهند و نسبت به سلیقه خودشان این عطر را تهیه و مورد استفاده قرار بدهند همچنین این محصول به دلیل داشتن تنوع بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است تا اینکه بتوانید در زمان خرید با اطلاعات کافی یک محصول با کیفیت داشته باشید.

بانوان امروزه می تواند برای اینکه یک بدن خوش بو داشته باشند از این محصول استفاده کنند که به دلیل تنوع در مدل قیمت عطر زنانه بسیار متنوع می باشد

.

بسته بندی، تنوع در بو و دسته بندی در رایحه باعث خواهد شد تا اینکه قیمت این محصول بسیار متنوع باشد. دسته بندی در سایز بسته های عطر باعث شده است تا اینکه قیمت بر اساس اندازه سایز صورت بگیرد تا بتوانید نسبت به هزینه خودتان این محصول را تهیه کنید.

بهترین نوع انتخاب بین بانوان با رایحه شیرین خواهد بود که شما می توانید نسبت به سلیقه خودتان عطر مناسب را استفاده کنید. بیشتر بسته بندی این محصول شیشه ای و شفاف می باشد تا اینکه خواهید توانست در زمان خرید مقدار عطری که درون آن است متوجه شوید.

بانوان امروزه بر اساس شخصیت خودشان این محصول را انتخاب خواهند کرد تا یک استایل و بوی مناسب برای خودشان رقم بزنند. وقتی که حرف از عطر زده خواهد شد اولین موردی که وسط خواهد آمد سلیقه و شخصیت افراد می باشد.

هر شخص می تواند نسبت به سلیقه خودشان سنگین یا ملایم، سرد یا گرم و غیره تهیه و مورد مصرف قرار بدهد بنابراین قبل از خرید با کسب اطلاعات کافی نسبت به سلیقه خودتان اقدام به تهیه این محصول بفرمایید

.

عطر زنانه تلخ

به جرئت می توان گفت، یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین عطرها در میان انواع عطر و رایحه، عطر زنانه وعطر مردانه تلخمی باشد که از آنها معمولا در مهمانیها و مراسمهای رسمی و خاص و همچنین عاشقانه استفاده می کنند.

به بانوان پیشنهاد می شود که از رایحه ی دارچین، مشک، چوب صندل و وانیل در فصل گرم سال به هیچ عنوان استفاده نکنند زیرا باعث می شوند که احساس گرما داشته باشند.

بنابراین همانطور که در فصل تابستان از میوه های خنک استفاده می کنید و خنکی و رایحه ی آنها باعث خنکی ما می شوند و احساس دلپذیری را برای ما به وجود می آورند، در این میان استفاده از عطر با رایحه ی خنک نیز همین حس را در بر دارد.

معمولا در عطر زنانه تلخ از رایحه هایی مانند میخک، قهوه، دارچین، چوب سوخته، نعناع، ادویه های تند شرقی، روایح دودی، ریشه گیاهان و روایح چوبی به کار برده می شوند.

انوانی که عطر تلخ را برای استفاده روزانه می خواهند باید به ترکیباتی که در آن وجود دارد توجه ویژه ای داشته باشند و این نکته وجود دارد که معمولا عطرهایی که خنک و روزانه هستند در مقایسه با عطرهای گرم ماندگاری کمتری دارند.

معمولا از ترکیباتی مانند گل فام، ادویه و مشک اندود در تهیه ی عطر تلخ استفاده می کنند تا با این کار علاوه بر اینکه یک رایحه ی تلخ ایجاد نمایند، به ماندگاری و پخش بوی بالای آن نیز بیافزایند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها