بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵

انسانهای اولیه به فکر امکانی بودند که بتوانند با آن خود را گرم و غذاهای خود را طبخ نمایید زغال چینی نیز از آن دسته می باشد که از قیمت خرید و فروش مختلفی در بازار برخوردار می باشد که قصد داریم تا در این مقاله به توضیح تفصیل راجع آن بپردازیم زغال چینی یکی از اختراعات بشر می‌باشد که تا حد قابل توجهی نیاز آنها را به استفاده از آن برطرف کرده است.

همچنین این امکان وجود دارد که در وب سایت آراد برندینگ با کارشناسان ما در این زمینه مشاوره کنید و پاسخ سوالات خود را از آنها دریافت کنید.

نزدیک به ده سال می باشد که زغال چینی به ایران وارد شده است و استفاده از آن در میان افراد مختلف با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده است درگذشته معمولاً چوبها را می سوزاندند و طی فرایندی آنها را بهذغال چوبتبدیل می کردند که برای مصارف گوناگون از آنها استفاده می کردند.

امروزه به سبب صرفه جویی و کاربرد مواد دیگر و جلوگیری از قطع درختان تولیدکنندگان بر آن بر آمدند که از پوست درختان مختلف و اضافه کردن مواد دیگر زغال با کیفیتی را تولید و به دست مصرف کنندگان برسانند که زغال چینی نامیده می شود که به آن ذغال قالبی نیز می گویند که معمولا مربعی شکل هستند و در میان آن حفره ی گردی وجود دارد که شکل آن نشان دهنده ی نوع آن می باشد.

قیمت زغال چینی

از پوست درختان که زغال چینی از خاک اره و پوست درختان که از انواع متداول آن می باشد به دست می آید خاک اره ها نیز انواع مختلفی دارند که از آسیاب شدن چوبهای متفاوت حاصل می شود که شامل ریز متوسط درشت هستند که در کیفیت زغال چینی موثر می باشد.

در این عصر و با توجه به مصارف مختلف قیمت زغال چینی این محصول از قیمت متفاوتی در بازار برخوردار است زغالها انواع گوناگونی همچونزغال بلوطدارند که از چوب درختان مختلف تشکیل شده اند.

از آنجایی که کشور ما یکی از صادرکنندگان انواع خشکبار به کشورهای جهان می باشد شما می توانید پوست گردو بادام و فندق پسته و مانند آنها را از کشاورزانی که در این زمینه فعالیت می کنند در فصل تابستان تهیه نمایید معمولاً زغالها به اشکال گوناگون و نامنظم وجود دارند اما زغال چینی از دسته زغالهایی می باشد که شکل یکدست و منظم را دارد که به صورت شمش مانند وجود دارد که آنها را می توانید به صورت یک تکه و یا خرد خریداری نمایید.

بعضی از افراد با خرید زغال چینی مخالفان و بر این باورند که در تولید آن از نوعی چسب استفاده می شود که باید به شما بگویم شاید در نوع بی کیفیت و توسط تولیدکنندگان غیرمجاز این عمل صورت بگیرد ولی حالت استاندارد زغال چینی به صورتی می باشد که هیچگونه چسبی از آن استفاده نمی شود، زیرا که این عمل باعث افزایش هزینه ها در تولید آن می شود و همچنین سبب بروز بیماریهایی مانند سرطان در افرادی که آن را استفاده می کنند می شود و از کیفیت آن می کاهد.

زغال چینی کبابی

از ترکیب خاکاره برقیبا خاک زغال و کک محصولی به نام زغال چینی به دست می آید که انواع زیادی دارد مانند زغال قلیان، کبابی، خودسوز و غیره که در این مطلب به معرفی آن ها می پردازیم و در انتها بهترین راه برای تهیه این محصول را به شما معرفی خواهیم کرد.

یک ترکیب فشرده از پوست گردو، خاک اره و زغال، زغال چینی کبابی است که به همین دلیل نام دیگر آن زغال فشرده می باشد

.

اگر قصد رفتن به گردش یا سفر را دارید و به دنبال زغال مناسب برای پخت غذا هستید پیشنهاد ما به شمازغال کبابیچینی است که نسبت به بقیه زغال ها برای پخت کباب مناسب تر است.

از ویژگی های بارز این محصول به موارد زیر می توان اشاره کرد:

این نوع از زغال بدون دود می باشد.

برخلاف زغال معمولی بدون بو است.

باعث تغییر طعم و بوی غذا نمی شود.

زمان حرارت دهی زغال های معمولی 30 تا 45 دقیقه می باشد اما برای زغال چینی کبابی بیش از 10 ساعت می باشد.

استفاده از این نوع زغال باعث می شود تا کبابی که درست می کنید نسوزد، آبدار و لذیذ باشد.

هنگامی که غذای شما آماده شد روی زغال ها آب بریزید و آن ها را خاموش کنید تا بتوانید چندیدن بار از آن استفاده کنید، توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید دوباره از آن استفاده کنید باید زغال ها به صورت کامل خشک شده باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها