تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۲۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

در دنیایی که هر روز با تحولات گسترده‌ای روبه‌رو می‌شود، برای ثروتمند شدن باید خود را با شرایط جدید سازگار و هماهنگ کنید. پایبندی به تکنیک‌های گذشته، سبب هدر رفتِ زمان و هزینه شما گردیده و در مدت‌زمانِ کوتاهی از چرخه‌ی رقابت خارج خواهید شد.

اسباب بازی فکری دخترانه

توجه به ویژگی هایی مانند دوره ی سنی و علاقمندی کودک در انتخاب وسیله بازی حائز اهمیت است. امروزه اسباب بازی فکری دخترانه و پسرانه بسیاری با در نظر گرفتن ویژگی های هر دوره ی سنی در بازار موجود است و والدین می توانند به مراجعه به اسباب بازی فروشی ها نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

مانکن لباس

برای اطلاع از آخرین قیمت مانکن لباس زنانه می ‌توانید به سایتهای معتبر فروش مراجعه بفرمایید این محصولات توسط کارخانه ها و شرکتهای تولید مانکن پلاستیکی انجام می‌گیرد که در مدلها و طرحهای گوناگونی برای به نمایش درآوردن مدل و طرح لباس به فروش می ‌رسند و اغلب خریداران آن افرادی هستند که درکار خرید و فروش البسه مشغول می ‌باشند.

چیپس سرکه ای بزرگ

اگر برای تفریح به جنگل و یا دریا می روید یکی از تنقلاتی که در پیک نیک بیشترین مصرف را در کنار انواع تنقلات دیگر دارد انواع طعمهای چیپس سرکه ای بزرگ می باشد. تولیدکنندگان در سالهای گذشته فقط چیپس ساده و نمکی تولید می کردند، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت خط تولیدهای پیشرفته چپس را در انواع طعمهای متنوع تولید می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها