تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۲۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳

هیچ‌‌ وقت تسلیم نشوید، امروز سخت سپری می ‌شود و شاید فردا از آن هم بدتر باشد، اما پس‌ فردا بالاخره خورشید طلوع خواهد کرد.

قیمت سرنگ گاواژ

لیست آپدیت شده ی قیمت سرنگ گاواژ را می توان همه روزه در وب سایت های مربوطه مشاهده نمود. سرنگ گاواژ به دلیل اینکه توسط تولیدی های زیادی در مدل های مختلف و با استفاده از متریال مختلف تولید می شود

بهترین ویلچر برقی در ایران

یکی از بهترین وسیله ها برای جا به جا کردن افراد ناتوان و کم تحرک ویلچر است که مدل ویلچر برقی ایرانی، آلمانی و تایوانی در بازار ایران به عنوان بهترین ویلچر برقی در ایران از طرفداران زیادی برخوردار است.

قیمت عمده ست سرم   hd

قیمت عمده ست سرم hd موجود در بازار تفاوتهایی با هم دارد که شما بسته به نیاز خود می توانید نوعی از آنها را انتخاب کرده و خریداری کنید. در خرید ست سرم برای مصارف مختلف دقت کافی را داشته باشید، زیرا برخی از ستها را برای تزریق کوتاه مدت یک سرم پانصد لیتری نیاز دارید و لازم نیست که از انواع گران خریداری کنید ولی در بیمارستانها ستهای تزریق استفاده شده برای بیمار ممکن است تا سه روز در دست بیمار بماند و انواع آمپولها از طریق آن به بیمار تزریق شوند پس بهتر است سرمهای با کیفیت تری استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها