بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

پتو یکی از معدود ترین ابزاری است که از سود دهی بالایی برخوردار است به همین علت افراد زیادی را به خود جذب کرده است.

پتو مسافرتی چهارخونه

لازم به ذکر است که مشتریان این نوع پتوها پتو مسافرتی چهارخونه علاوه بر افراد عادی، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها نیز هستند که به منظور فرآهم آوردن آسایش حداکثری برای مسافران و میهمانان خود، اقدام به خرید این مدل پتوها می‌نمایند تا افرادی که تنها عادت به استفاده از پتوهای مسافرتی در تمام فصول سال دارند نیز، از امکانات رفاهی موردنیازشان در این امکان برخوردار باشند.

پتو گلبافت اصفهان

پتو گلبافت اصفهان برای جهیزیه بسیار استفاده می شود و گاه بعضی از افراد به عنوان هدیه می دهند ما نیز به شما استفاده از پتوهای گلبافت را توصیه می کنیم.

قیمت پتو گلبافت

همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز به آن اشاره شد، قیمت پتو گلبافت همواره مورد توجه علاقه‌مندان به این طرح پتوهای مسافرتی بوده و بسیاری از این افراد به دنبال استعلام قیمت این کالا در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده این کالا هستند.

مدلهای متنوعی از این محصول وجود دارد که می تواند در رنگهایی مطابق با سلیقه و دکوراسیون اتاق خواب انتخاب شود تا به این ترتیب بهترین هماهنگی را با سرویس خواب شما ایجاد نموده و جلوه‌ای زیبا به اتاق ببخشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها