بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

در این مقاله به صورت کلی به چگونگی و پارامترهای لازم برای راه اندازی یک کسب و کار موفق درزمینه پودر غذایی، خود ارزیابی و اقدامات مقدماتی برای راه اندازی کسب و کار، کارآفرینی و انواع آن و اینکه چه کسانی باید اقدام به راه اندازی کسب و کار نمایند و چه کارهایی برای موفقیت آن باید بکنند، خواهیم پرداخت.

پودر چای ماسالا

مواد معدنی و ویتامین های زیادی در ترکیبات پودر چای ماسالا موجود می باشد که سبب استحکام قدرت بدنی می شود که به همین دلیل افراد زیادی از این نوشیدنی هنگام بروز بیماری و این گونه مشکلات استفاده می کنند که پرکاربردترین حالت آن هم زمان رخ دادن بیماری سرماخوردگی می باشد.

یکی از دلایل محبوبیت و تقاضای بالای این محصول به علت طعم تند آن می باشد که هنگامی که گلوی انسان در زمان سرماخوردگی یا بیماری دیگری گرفته می شود باعث نرم کردن گلو و کاهش بسیار زیاد التهاب و گرفتگی آن می شودچای ماسالا اصل ارگانیک.

این محصول در اصل نوشیدنی اصیل کشور هند محسوب می شود که از ادویه های بسیار با ارزش و پرخاصیتی مانند دارچین، زنجبیل، هل، فلافل سیاه و غیره استفاده می شود که همانطور که می دانید تقریبا تمام این ادویه ها طعمی تند دارند که ترکیب آنها سبب ایجاد طعمی دلنشین و عطری بسیار خوش به همراه دارد.

پودر پوست لیمو

یکی از انواع چاشنیهایی که مردم کشور ما در غذاهای مختلفی از آن استفاده می کنند لیمو عمانی خشک است که پودر پوست لیمو نیز خواص بسیار زیادی دارد لیمو عمانی که در حقیقت لیمو ترش معمولی است که خشک شده است ولی چرا با نام عمانی شناختن می شود .

باید دانست که نوع درست آن لیمو امانی است که از پایتخت کشور اردن که امان نام دارد برگرفته شده است که در این شهر و همچنین لبنان و فلسطین لیمو بسیار با کیفیت و درجه یکی پرورش داده می شود ولی برخی علت نامگذاری آنرا کشور عمان می دانند در صورتی که این کشور از لحاظ محصولات مرکباتی معروف نیست در ادامه در مورد خواص شگفت انگیز این چاشنی برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

لیمو عمانی را خودتان می توانید در خانه به راحتی درست کنید و از طعم بینظیر آن لذت ببرید برای تهیه لیمو عمانی نیاز داریم به لیمو تازه یک کیلوگرم، سرکه یک فنجان، نمک به مقدار لازم ابتدا لیمو ترشها را به خوبی شستشو دهید و مقداری نمک بر روی آنها بپاشید و آنها را به مدت یک روز استراحت دهید.

پودر توت فرنگی

غذاهایی که ما مصرف می کنیم می تواند به روش دیگری تهیه شود که پودر توت فرنگی برای کیک چند تا از نمونه های پر طرفدار با میوه خشک به همراه کاغذ روغنی آن می باشند و افراد زیادی دوست دارند که آنها را به مصرف برسانند. میوه هایی زیادی هستند که در روشهای مختلفی به مصرف می رسند و این ویژگی را دارند که باعث شوند تا در شرایط مختلف کارایی بالایی را از خود نشان دهند و برای آن چیزی که تولید شده اند جوابگو باشند.

معمولا پودرتوت فرنگی جیرفتدر محصولات غذایی که آماده می کنیم استفاده می شود و به گونه ای می باشد که طعم بی نظیری را به غذا می دهد. هنگامی که این محصول با کیفیت از باغات زیر کشت آن برداشت می شود درصدی از آن برای تهیه پودر جدا می شوند و مابقی برای مصارف دیگر فرستاده می شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها