بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

در این بازار متنوع کیفیت و سود یک محصول بسیار حائز اهمیت است و باید بدانیم درکدام حالت بیشتر درآمد خواهیم داشت مدل های سلولزی و ساده هرکدام معایب و مزایای خودشان را دارند و باید اطلاعات مان را تکمیل کنیم.

پوشال کولر الماس

نوعی دیگر از پوشال کولر الماس وجود دارد که از نوع پلاستیکی می باشد و نسبت به انواع دیگر پوشال قدرت جذب آب بالایی ندارد و به همین دلیل استفاده از آن متداول نمی باشد. پوشالهای پلاستیکی وکولر گازی خورشیدیدارای قیمت کمتری هستند ولی به سرعت کیفیت خود را از دیت می دهند و کاربر باید هزینه زیادی را برای تعویض مجدد آن پرداخت نماید. حتما قبل از خرید انواعپوشال کولرو همچنین میزان بودجه خود را مشخص کنید و سپس بر اساس آن اقدام به خرید نمایید. شما می توانید از مجموعه ما انواع پوشال را به صورت عمده خریداری کنید و بری آن قیمت مناسبی را بپردازید.

پوشال کولر انرژی

در هنگام خرید پوشالکولر انرژی یاپد سلولزی بهداشتیبرای کاهش مصرف انرژی باید به مدل کولر خودتان (مثلا کولر 7000) توجه کنید، در اینجا همانطور که گفتیم اندازه و حجم موتور است که اهمیت دارد و باید ببینید که شما به نسبت نیاز خود چه مدل و سایزی را نیاز دارید تا به نسبت آن خرید خود را انجام دهید. یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که در هنگام خرید توجه کنید که نوع سیستم سرمایشی کولر شما چیست و همچنین پد سلولزی شما چقدر باید وزن داشته باشد، برای مثال یک سیستم سرمایشی خانگی با یک سیستم سرمایشی صنعتی متفاوت است و نمیتوان از یک نوع پد برای هر دو مدل استفاده کرد. شرکت ما مفتخر است که با سالها سابقه در زمینه تولید انواع پدهای سلولزی یکی از برترین شرکتهای تولید این پدها در کشور می باشد که تنوع کاملی از محصولات را در سایزها و مدلهای مختلف صنعتی و خانگی برای فروش داخل و صادرات عرضه می نماید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره خرید در این زمینه با مشاورین ما ارتباط بگیرید تا بهترین محصولات را متناسب با بازار هدفتان به شما معرفی کنند.

پوشال کولر 7000

کارخانه های تولید کننده پوشالکولر7000برای خرید دستگاه معمولا به کشور سازنده، کیفیت و قیمت دستگاه پوشال زن کولر توجه می کنند. مهم‌ترین سازندگان دستگاه پوشال ساز کشورهای فرانسه، چین و آلمان هستند چرا که از تکنولوژیهای روز دنیا برای تولید این محصول برخوردار می‌ باشند. امروزه در کشورهای توسعه‌ یافته درصد خیلی پایینی از مردم از کولر آبی استفاده می‌ کنند چرا کهکولر گازی دو پنلهو سیستمهای تهویه جایگزین این نوع کولرها شده‌ اند اما با این وجود در کشورهای توسعه نیافته هنوز هم استفاده از کولرهای آبی حرف را می‌ زنند و آن هم به دلیل قیمت مقرون‌ به ‌صرفه آن و نیز مصرف پایین برق است و به همین دلیل مهم ترین مصرف کنندگان کولر آبی کشورهای توسعه نیافته و یا در حال توسعه می باشد. در سالهای اخیر کولرهای سلولزی وارد بازار شده اند که شبیه به کولرهای آبی هستند و کارایی آن را دارند اما هنوز نتوانسته آن طور که باید در میان مردم محبوب شود. ما با استفاده از نیروهای متخصص و بهترین دستگاه های روز دنیا توانسته ایم در تولید انواع کولرهای آبی حرفی برای گفتن داشته باشیم و شما را دعوت می کنیم تا با خرید از مجموعه ما، بهترین نوع کولر آبی را با بالاترین کیفیت داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها