تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۱۲۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴

کالای خواب به عنوان یک محصول پرکاربرد در دنیا مطرح شده و افرادی به این حوزه به خصوص انواع بالش مانند بالش طبی و باش لوله ای ورود کرده اند رشد بسیار قابل توجهی در وضعیت مالی داشته اند و بسیاری به درامد های میلیاردی رسیده اند.

بالش طبی برن

الیاف به کار برده شده در بالش طبی برن از خاصیت ضد آلرژی برخوردار بوده و حساسیتی را ایجاد نخواهد کرد، لایه محافظی برای این بالش ها در نظر گرفته شده که از خروج الیاف جلوگیری می کند و دوخت آن نیز همچون کیفیت چاپ آن، بسیار عالی بوده و حاوی پف مناسبی است.

این محصول ماندگاری و دوام بی نظیری داشته و البته اگر به صورت صحیح و اصولی شستشو یا تمیز شود، حتماً ماندگاری آن بیشتر هم خواهد شد.

از پارچه میکروفایبر جهت دوخت آن بهره برده اند و لذا مرغوبیت تمامی را به رخ میکشد، این محصول بسیار خوش دوخت بوده و با استفاده از تکنولوژی روز تولید شده است که جلوه خاصی به اتاق می بخشد.

این نمونه‌ها بسیار ساده، شیک و جذاب هستند و به راحتی می‌توان نمونه را با وسایل داخلی منزل ست کرد، با استفاده از مواد اولیه درجه یک یعنی پارچه های نخی کاملاً مرغوب و ضد حساسیت تولید می کنند دوخت این بالش به شکلی بوده که با هر نوع تشکی قابل استفاده است.

بالش پر قو

امروزه افراد سودجو بالشهای تقلبی را با عنوان بالش پر قو به فروش می رسانند.که از اصل بودن این محصول نیز صحبت می نمایند در صورتی که باید هنگام خرید از کیفیت و البته اصل بودن بالش مطمئن شویم.

تا مبادا محصولی بی کیفیت و تقلبی خریداری کنیم.معمولا بالشهایی که دارای پر هستند، بسیار فرم پذیر بوده و بعد از قرار دادن زیر گردن به حالت ابتدایی خود با می گردند.

همچنین این نوع بالش دچار آفتهایی که معمولا در اکثر بالشها وجود دارد، نشده و همچنان سالم باقی می ماند.

گفتنی است محصولی که از اصالت و مرغوبیت برخوردار باشد خواب راحتی را برای افراد فراهم می نماید زیرا پر قو از بدن در مقابل تغییرات درجه حرارت بدن محافظت نموده و از عرق کردن متوالی بدن در زمان خواب جلوگیری می کند.

بالش لوله ای

امروزه استفاده از انواع مدل های بالش لوله ای جدید گسترش یافته است.این بالش ها از گذشته در میان مردم استفاده می شد و طرفداران زیادی هم داشت.

از این بالش ها بیشتر برای اماکن تاریخی و تفریحی مانند سفره خانه ها و رستوران های سنتی استفاده می کنند.بیشتر افراد روستاها مایل هستند که برای خواب و تکیه زدن از بالش لوله ای استفاده کنند.

این بالش ها در اندازه های بزرگ و کوچک دوخته می شوند.یکی از بالش هایی که برای تخت های سنتی در منازل، سفره خانه ها و رستوران ها مناسب است، مدل بالش لوله ای مخملی است.

بالش های مخمل بسیار زیبا هستند و حس مثبتی را به افراد انتقال می دهند.بالشت های مخمل بسیار نرم و راحت هستند و به دلیل جنس خوبی که دارند به راحتی می تون ان ها را شست بدون ان که تغییر رنگ وکیفیت بدهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها