بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

جهان بینی ما در زندگی ما بسیارنقش دارد، بسیاری از افرادی که در کنار ما زندگی می کنند در نوع نگرش ما موثر هستند، راهنماییهای افراد با تجربه بسیار مفید باشد، اکثر افراد با تجربه کار در زمینه تولید و داد و ستد را توصیه می کنند، یکی از زمینه های درآمد زا تولید مربای هریج می باشد.

غلظت مربای هویج

امروزه هر چه رو به جلو می رویم تنوع غذاهای ما به شدت روندی جالب و عجیب به خود می گیرد یکی از سوالهایی که امروزه بانوان با آن روبرو هستند این است که غلظت مربای هویج چقدر باید باشد، در این خصوص باید اشاره کنم به این نکته که مربای هویج یکی از محبوب ترین نوع مرباها در سر سفره های ایرانیان است به خاطر طعم و رنگ جالبی که دارد بسیار محبوب قرار گرفته است و تهیه این مربای خوشمزه بسیار اسان است. این مربا رو با توجه به خاصیتی که دارد در تمام فصلهای سال می شود آن را تهیه کرد و به خاطر این که این ماده غذایی یعنی هویج در عموم سال وجود دارد دسترسی آن به مربای هویج بسیار راحت است اما توصیه ای که ما می کنیم این است که در فصلی که این ماده غذایی فراوان است از آن استفاده کنید.

صادرات هویج

هویج یکی از انواع صیفی جات هایی است، صادرات هویج از ایران به سایر کشورها رونق خوبی دارد، این محصول توانسته خریداران بسیار زیادی از کشورهای همسایه به ایران کشانده و سبب افزایش فروش شود. کیفیت تولید هویج کشور در حدی است که علاوه بر تأمین نیاز بازار داخل به کشورهای همجوار هم صادر می گردد.بهترین هویج تولیدی از مزارع نمونه ایران، صادراتی است و همیشه مشتریان ثابت خود را داشته است و با توجه به برداشت هویج بهاره از مزارع حاصل خیز ایران، این محصول با کیفیت آماده صادر شدن به کشورهای مختلف است و از طرفی برای مشتری هم ارزش افزوده خوبی خواهد داشت. بذر هویج را مانند بذر سایر سبزی های ریشه ای در محل اصلی می کارند. موقع کاشت بذر در نقاط سرد سیر که دارای زمستان های سخت می باشد.

هویج بنفش قیمت

هویج بنفش قیمت خرید و فروش مناسبی دارد و به راحتی نیز در دسترس است و بسیار مفید و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد که توانسته جایگاه این محصول را در بین استفاده کنندگان و طرفداران آن بسیار محبوب و پرفروش نماید چراکه با دارا ذبودن خواص عالی در کنار رنگ و رخ بسیار زیبا توانسته هویج بنفش را به یک محصولی بسیار زیبا و خاص مبدل سازد. از این رو می توان گفت هویج بنفش مثل هویج نارنجی یک نوع سبزی ریشه دار می باشد که دارای طعم و کاربرد بسیار خوبی است و می توامن گفت کمتر کسی پیدا می شود که از مزه بسیار دلنشین آن خوشش نیاید. از این رو طبق توصیه متخصصان تغذیه بسیاری از آنها برای مصرف هویج بنفش نصرف آن را بسیار توصیه نموده اند و به دلیل وجود آنتی اکسیدانهای بسیار قوی که در این گیاه موجود می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها