بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹

موفق شدن در یک شب ناممکن است ولی اگر می توانید در زمان کوتاه به ثروت برسید البته با برنامه ریزی دقیق و اگاهی از بروزترین دانش در زمینه کاری خود.

استفاده از تکنولوژی امروزه می تواند شما را در رسیدن ثروت کمک نماید مانند ساخت وبسایت در زمینه فروش خرما که یکی از بهترین میوه ها میباشد پس باید این محصول عالی را درنظر داشته باشید.

همچنین این مطلب آماده شده است تا شما در رسیدن به این امر کمک نماید.

خرما مضافتی ممتاز

خرما مضافتی ممتاز همان رطب می باشد و قیمت این محصول به عوملی نظیر کیفیت، تازه بودن و براقی رنگ آن و بسته بندی اصولی و استاندارد تعیین می شود. خرما مضافتی عطر و مزه ی بسیار خوبی دارد و تنوع در بسته بندی این محصول موجب شده، تا به مصرف کنندگان خرما مضافتی هر روز اضافه تر شود.

همانطور که اشاره شد، خرما مضافتی دارای قند طبیعی است و برای کسانی که دچار بیماری قندی هستند، این خرما بهترین گزینه می باشد. خرما مضافتی به صورت عمده، دارای قیمت مناسبی می باشد و نسبت به کیلویی آن بسیار به صرفه است.

روش نگهداری خرما به این صورت است، که می بایست در مکان سرد و درون ظرف در بسته قرار بگیرد. زیرا هوا به داخل ظرف نفوذ نکند و سبب فاسد شدن آن نشود.

همچنین خرمای مضافتی اگر در جای گرم قرار بگیرد، امکان ترشیدگی و فساد آن بیشتر می شود و باید از مصرف آن شدیدا خودداری کرد.

نهال خرما پیارم

همانگونه که می دانید انواع نهال خرما پیارم در فصلهای مختلف آبیاری آنها تغیر می کند نحوهآبیاری قطره اینهال خرما نیز در فصلهای مختلف متفاوت بوده و بعد از کاشت توسط نیروهای اجرایی به کشاورزان یا صاحبان باغها آموزشهای لازم را می دهند تا از ایجاد مشکل جلوگیری شود البته درخت خرما کم آب بوده و مقدار مصرف آن پایین می باشد.

خیلی از افراد کشاورز نیستند و می خواهند درختی برای خود یا در باغ خود بکارند یا اینکه آشنایی با کاشت نوع درختی ندارند و می پرسند چگونهپخش نهال خرمابکاریم.

برای کاشت این محصول مشکلی وجود ندارد چراکه کسانی که این نوع گیاه را ارائه می دهند می توانند نحوه کاشت آنها را به صورتی آسان آموزش داده تا از آن بابت مشکلی نباشد.

خمیر خرما چیست

خمیر خرما چیست از آنجایی که خمیر خرما امروزه کاربرد بسیار زیادی را پیدا کرده است، این محصول به دلیل محبوبیتی که پیدا کرده، باید دسترسی آن نیز در شهر هایی همچون تهران و سایر شهر ها فراهم باشد. بسیاری از شهر ها خمیر خرما را برای جایگزین شکر از آن در تولید بستنی، معجون و غیره استفاده می کنند.

همانطور که گفته شد و از کاربرد های خمیر خرما آگاه شدید، می توانید آن را از مراکز زیادی که در تبریز و یا شهرهای دیگر وجود دارد، آن را تهیه کرد، البته حتما به تاریخ و سلامت آن توجه داشته باشید تا از نظر کیفیت خیالتان راحت باشد.

استفاده از خمیر خرما برای بسیاری از افراد موثر است و خواص بسیار زیادی را دارد، از این رو ویتامین هایی که در آن موجود است، می تواند شما را در برابر بسیاری از بیماری ها حفظ کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها