بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

وقتی برای خانه جدیدمان سفارش در می دادم متوجه شدم چه تنوع بالایی دارند و چقدر میتوان در این عرصه کسب موفقیت داشت. از فروشنده قدری اطلاعات کسب کردم و بیشتر جذب بازار فروش انواع درب ها شدم. حالا مدتی است در این حوزه مشغولم و درآمد بسیار بالایی دارم. آیا شما هم مایلید انواع درب ها را بشناسید؟

درب آلومینیومی

همانطور که مستحضر هستیدپنجره و دربآلومینیومی در اصفهان، مشهد و تهران از جمله دربهای پرکاربرد و پرطرفدار می باشد که انواع آن در سراسر کشور وجود دارد و افراد از آن تهیه می نمایند. دربهای آلومینیومی به صورت یک لنگه و دو لنگه می باشند که در هر قسمتی از فضای ساختمان می توان از آن استفاده کرد چرا که بسیار پرکاربرد و مقاوم هستند و مواد اولیه ی تولید شده در آن از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است.

همچنین این دربها ظاهری زیبا و متفاوت دارند که می توان از آنها به عنوان درب سرویس بهداشتی، حمام، تراس و غیره استفاده نمود که به دلیل زیبایی خاصی که دارد، مقاومت بسیار خوبی را دارا می باشد و افراد از آن در بخشهای مختلف ساختمان استفاده می نمایند. لازم به ذکر است که دربهای آلومینیومی ضد زنگ هستند و می توان آن را در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود که از جمله مزایای این کالا محسوب می گردد و افراد به آن بسیار توجه می کنند. این نوع دربها، طرحهای گوناگونی دارند که در رنگهای متنوع و طرح چوب تولید می شوند و می توان با توجه به سلایق آن را تهیه نموده و آن را با دکوراسیون داخلی خانه نیز هماهنگ نمایید که بسیار زیبا می شود.

درب ساختمان

احتمالا تا به حال نام درب ساختمان یو پی وی سی را زیاد شنیده اید و خیلی راحت از کنارشان عبور نموده اید اما این دربها چه مشخصات و ویژگیهایی را با خود به همراه دارند؟

این دربها با روکشهایی از یو پی وسی ساخته می شوند که یکی از مشتقات کاربردی نفت می باشد این ماده که از خواص مکانیکی بالایی برخوردار است بسیار مستحکم و مقاوم بوده و و پس از مراحل پالایش و کامل شدن مراحل تولید کاملا غیر قابل انعطاف می شوند که آنها را مناسبدرب ورودیساختمانها می نماید.

این دربها که به تازگی در ایران رایج شده اند و در ساختمانهای نوساز و جدید بیشتر کابرد دارند و استفاده می شوند به دلیل کاربرد ضد حرارت و ضد آب بودنشان همواره گزینه ای ایده آل برای مراکزی که بیشتر در معرض حوادث طبیعی هستند می باشد البته امنیت بسیار بالای این دربها نیز در نوع خود قابل توجه است چرا که این دربها انواع مختلفی دارند که قابلیت باز شدن با کارت، رمز و اثر انگشت را برای شما امکان پذیر می نماید.


درب پی وی سی

درب پی وی سی به دربهای ضد آب نیز معروف اند و معمولا از جنس ام دی اف می باشند و طرح و رنگهای مختلفی را نیز دارا می باشند. بسیاری از افراد برای ساختمانها و مخصوصا قسمتهای مربوط به سرویس بهداشتی و مکانهای در معرض رطوبت از این نوع درها استفاده می کنند.

معمولا دربهای پی وی سی به دلیل دارا بودن مقاومت و پایداری بالا در نزد بسیاری از افراد شناخته شده اند و از آنها در ساختمانهای خود استفاده می کنند. در این مطلب ما قرار است که به اطلاعات خوب و مفیدی در مورد انواع دربهای پی وی سی و مزایا و ویژگیهای آنها بپردازیم پس شما نیز اگر علاقه مند به دانستن این اطلاعات می باشید می توانید تا انتهای این مطلب ما را یاری کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها