بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

ما برای شما یک پیشنهاد عالی و پولساز داریم، این یک شعار تبلیغاتی نیست کافیست تا با ارتباط گرفتن با مشاوران کاربلد مجموعه هر آنچه را که در زندگی دوست دارید همچون ثروت نامحدود را کسب نمایید. ایده ها و راهکارهایی که حاصل چندین سال تجربه موفق ما می باشد می تواند شما را به دنیای ثروت برساند. یکی از انواع حوزه های پولساز و سودمند کالای خواب ازجمله انواع پتو می باشد، در ادامه همراه ما باشید تا در مورد این کالای پولساز بیشتر بدانید.

تشک آماده

در میان اقوام ایرانی همچنین عموم مردم این موضوع باعث شده که هر چیزی خارجی آن بسیار بهتر از داخلی است این موضوع در تشک آماده و مسافرتی نیز صدق می کند.

به طوری که اگر کمی انصاف داشته باشیم متوجه می شویم که محصولات خارجی و ایرانی در یک راستا قدم می‌گذارند مگر در مواردی که به تولید انحصاری آن پرداختیم برای مثال شرکتهای خودرویی که در حال حاضر در کشور وجود دارند به شکل انحصاری دارند کار می‌کنند.

اگر این بحث را برای عموم مخاطبان و شرکتهای دانش بنیان فراهم کنند خواهیم دید که ما نیز در عرصه تولیدات خودرویی در سطح جهانی میتوانیم تراز اول باشیم.

اما اگر بخواهیم فوکوس و تمرکز کنیم در باقی محصولاتی که به شکل خصوصی تولید و تهیه می شود انصافاً دست کمی از دیگر محصولات خارجی نداریم و بلکا گاهی بهتر است از محصولات خارجی.

تشک مهمان

امروزه کالاهای خواب در انواع مختلفی از جمله تشک مهمان دوخته شده تا مردم با خرید بالشت، ملحفه، تشک، پتو و غیره یک شب رویایی و آرامش بخش را به همراه مهمانهایشان بگذرانند.

این تنوع موجب شده تا هر فردی با سلیقه شخصی خود آن را خریداری و برای ایجاد یک ظاهر شیک به اتاقهای خواب خود از ملحفه و رو تختی یک رنگ استفاده نماید.

تجربه نشان داده که مردم با ست نمودن اجناس باعث ایجاد روحیه و انرژی مثبت از نظر روانی پیدا می کنند. همین امر موجب یک خواب راحت شده و بعد از بیداری کاملا سرحال هستید.

شما برای خرید ملحفه تشک به صورت عمده می توانید آن را مستقیم از سایت ما سفارش دهید، همچنین با مشاهده کاتالوگ نسبت به انتخاب انواع آن اقدام نموده و سپس آن را خریداری نمایید.

تشک بادی

چنانچه دوست دارید در حین مسافرت نیز به راحتی استراحت نمایید و بتوانید اوقات خوبی را سپری کنید، به شما توصیه می کنیم که تشک بادی خودرو ماساژ برقی با رو تشکینخ پنبهرا برای استفاده امتحان کنید.

چرا که این محصول را در همه جا به راحتی می توانید استفاده کنید و برای استفاده از آن نیازی به وسایل زیادی نیست فقط کافیست یک تلمبه برای باد کردن تشک داشته باشید که به خودرو متصل می شود و قابلیت استفاده برای همگان را فرآهم می آورد.

اگر در حین مسافرت دچار کوفتگی در بدن شده و به شدت نیاز به استراحت پیدا می کنید، استفاده از تشک خواب بادی خودرو باپتو مسافرتیمی تواند بهترین گزینه باشد.

شما می توانید با خرید و استفاده از آن به راحتی از فشار کار بر روی بدن کاسته و بتوانید به خوبی در مسیرهای طولانی برای خود یک جای خواب مناسب و محلی برای استراحت تهیه نمایید، بعد از باد کردن تشک به وسیله ی سیم های مخصوص متصل به ماشین می توانید آن را برای مصرف آماده نمایید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها