بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

برای سرمایه دار شدن هر راهی را امتحان کردم خیلی از آن ها باعث شد که قوی بشم و تجربه های زیادی را کسب کنم تا اینکه با ورود به عرصه تجارت توانستم پولدار شوم و زندگیم را تغییر بدهم.

برگ زرد آلو

محبوب ترین میوه خشک ایرانی که در سراسر دنیا می توان به آن دستیابی پیدا کرد برگ زردآلو می باشد که توسط کارخانه ها این خشکبار به صورت تازه و ارزان در جهان تولید، پخش و عرضه می شود.

به دلیل خواص و فواید بی نظیری که این محصول شامل آن می شود می توان در بسیاری از فراورده های غذایی، دارویی و صنعتی که متناسب برای تمامی سنین می باشد استفاده های بیشماری کرد.

اغلب خشکبارها یک نوع میوه های خشک شده ای هستند که در حین تبدیل علاوه بر خاصیت تازه بودن از ویتامین و مواد مغذی آن کاسته نمی شود مانند برگه زردآلو تازه که تمامی این خاصیتها را دارا می باشد.

مهم ترین عضو بدن هر انسان قلب آن می باشد که امروزه به دلیل تغذیه های نامناسب و عدم مصرف ویتامینهای مورد نیاز بدن اغلب افراد دچار بیماریهای قلبی و عروقی شده اند و طبق گفته ی پزشکان آمار جراحی این بیمار در این چند دهه ی اخیر افزایش یافته است.

برگ قیسی

در جواب این سوال که آیا برگ قیسی قند دارد باید بگوییم که برگ قیسی یکی از خوشمزه ترین مواد غذایی بوده که دارای خواص برای سلامتی و آنتی اکسیدان، ویتامینe و دیگر مواد غذایی می باشد، این ماده غذایی برای افراد دیابتی باید به روش سنتی استفاده شود با بررسی ارزش غذایی آن از نگاه متخصصان چرا که در این روش صنعتی قند و گوگردی که به آنها اضافه می کنند برای بیماران دیابتی مناسب نمی باشد.

می توان گفت که انواع محصولات طی فرایند خشک شدن خواص خود را حفظ می کنند، آنها دارای ویتامین سی بسیار زیادی هستند و خشک کردن آنها به روش خانگی باعث می شود که این ترکیبات بسیار سالم باشند و بیماران دیابتی نیز بتوانند از آنها استفاده کنند، برگ قیسی دارای فسفر، پتاسیم، کلسیم و ویتامینهای مختلف نیز می باشد و دارای خواص درمانی بسیار زیادی هستند، آنها برای افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و می توان گفت که انرژی بسیار زیادی را برای فعالیتهای مختلف تامین می کنند.

برگ ترشک

یکی از سبزی های پر فایده ای که در مناطق گرم و معتدل کشورمان می روید برگ ترشک است که استفاده های زیادی دارد و دارای خواص درمانی می باشد، این محصول سرشار از خواص درمانی است و مصرف آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن توصیه می شود و با استفاده از آن می توان از انواع بیماری ها جلوگیری کرد.

این محصول به صورت تازه و خشک شده به فروش می رسد و از آن نیز عصاره و عرقیجات تولید می سود و به صورت بسته بندی و فله ای در بازار موجود است، در هنگام خرید این کالا باید به نکات زیادی توجه کنند تا بتوانند بهترین آن را خریداری کنید، یکی از این عوامل توجه به برند تولید کننده آن می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها