بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور به دست آوردن اندک درآمدی حتی کار بسیار دشواری شده است و رسیدن به درآمد میلیاردی مانند یک رویا می باشد اما من توانستم این رویا را به کمک محصول آب مقطر واقعیت تبدیل کنم و مانند آب خوردن و به آسانی ثروتمند شوم.

آب مقطر خوراکی

یکی از محصولاتی که امروزه در بازار برای مصارف گوناگون خرید و فروش می شود، آب مقطر خوراکی است که نمونه های 5 لیتری آنها قیمت مناسبی دارد و تهیه آنها از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه می باشد که به جز مصارف خوراکی و دارویی، کاربردهای صنعتی زیادی نیز دارد و برای تهیه و واکنشهای مختلف شیمیایی، می توان از این نوع آب استفاده نمود.

با وجود این که حدود 70 درصد سطح کره زمین را آب پوشانده است، اما فقط مقدار بسیار کمی از این آبها برای انسان قابل استفاده می باشد و همین مقدار کم خودش دارای انواع مختلفی می باشد که به چند دسته تقسیم شده و طریقه تولید و ایجاد آنها ممکن است که با یکدیگر تفاوتهای بسیاری داشته باشد.

آب مقطر زلال

از کاربردهای این آب علاوه بر نوشیدن، در تهیه مواد شیمیایی مثل آب مقطر زلال برای رادیاتور و باتری ماشین، شیشه شوی خودرو، برای اتو، ماهی، چشم و در صنعت پزشکی برای ساخت اجزا و لوازم پزشکی و نیز در تهیه برخی داروها، توسط کارخانه ها و شرکت های تولیدی دارو و لوازم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.

بر خلاف باور عموم که آب مقطر به دلیل اینکه تصفیه شده و بهداشتی می باشد بهترین نوشیدنی به شمار می رود ولی واقعیت چیز دیگری است زیرا به دلیل عملیات تقطیر تمامی املاح و مواد معدنی موجود در آب معمولی بخار شده و از بین می رود و در نتیجه آب تصفیه شده خاصیت و مواد مورد نیاز بدن را که برای سلامتی انسان ضروری می باشد را از دست می دهد.

آب مقطر طی مراحلی توسط دستگاه های مجهز و پیشرفته جوشانده می شود و ناخالصی های موجود در آن با این روش از آب جدا می‌شود.

آب مقطر

آب مقطر معمولا به دلیل اینکه عاری از هرگونه ناخالصی می باشد، بنابراین از آن برای صنایع مختلف به کار می گیرند. از این رو، صادرکنندگان بیشتر از آب مقطر،مخصوصا نمونه های با کیفیت آن را برای صادرات استفاده می کنند.

در مراحل صادرات باید از دسته بندی هایی استفاده کرد که خاص باشند و در حین صادرات دچار آسیب نشوند. البته اصل مهم و اساسی در صادرات این محصول، داشتن مشتری می باشد. همچنین باید بدانین که مشتری چه میزان از این محصول را احتیاج دارد.

ضمنا، باید همه اطلاعات این محصول را بدون کم و کاست برای جلوگیری از ایجاد مشکلات در اختیار مشتری قرار دهید. قابل ذکر می باشد، برای صادرات آب مقطر می توانید با کیفیت ترین آن را به کشور های همسایه که خواهان این محصول انجام دهید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها