بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

با توجه به اینکه ما لازم نیست همه چیز را تجربه کنیم، با خواندن سرگذشت زندگی دیگران، مثل آن است که همان قدر زندگی کرده و تجربه کرده‌ایم من توانستم از نقاط ضعف و قوت افراد موفق الهام گرفته و در نهایت با ایجاد انسجام در ذهن خود به ثروت و موفقیت دست پیدا کنم.

شیشه دوجداره استاندارد

امروزه اکثر تولید کنندگان معتبر شیشه مانند سایت گلس وب با توجه به مصرف زیاد شیشه های دوجداره در ساخت و ساز و اقدام به ساخت و تولید شیشه های چند جداره می کنند. یکی از مهمترین فاکتورها هنگام تولید یک شیشه دوجداره، ضخامت شیشه دوجداره است. میزان ضخامت شیشه دوجداره باید به مقداری باشد که مانع عبور انرژی از سطح خود شود. از سوی دیگر، این محصول باید با بهترین ضخامت شیشه دوجداره تولید شود تا نه هدر رفت انرژی داشته باشد و نه هزینه ای سنگین را روی دست تولیدکننده بگذارد.

قیمت پلاستیک شفاف متری

نایلون دارای تنوع بالایی بوده از جمله قیمت پلاستیک شفاف متری و نوع نرم یا طلق و شکننده ی آن که از الیاف یو پی وی سی در آن استفاده شده است و ضخامتی همچون شیشه داشته اما از جنس پلاستیک فشرده می باشد. رولهای این نایلون در ابعاد مختلفی بوده که معمولا طبق استاندارد میزهای موجود در بازار تولید می شودو در بازار با قیمتهای مختلفی به فروش می رسد.

این نایلون با استفاده از دستمال نخی مرطوب تمیز می شود و همین سهولت در پاک کردن آلودگی باعث فروش بالا و جذب طرفداران بسیاری شده است. جنس این نایلون به گونه ای می باشد که مات نمی شود و با استفاده از روش صحیح تمیز کردن اصلا کدر نمی شود. آب و مایعات از آن عبور نمی کند و دارای الیاف خاصی از پلاستیک می باشد که آن را در برابر حرارت مقاوم کرده است.

قیمت پشم شیشه لحافی

شما می‌توانید برای یک پتویی مناسب از پشم شیشه استفاده کنید که قیمت پشم شیشه لحافی بسیار مناسب است تا در زمان استراحت احساس راحتی داشته باشید. در هر خانه زمان استراحت شاهد پتو خواهید بود که در فصل سرد بسیار مناسب می‌باشد.

سنگین بودن پتو در زمان استراحت آرامش خاص خودش را ندارد که بهترین گزینه پشم شیشه می‌باشد. این محصول باعث خواهد شد تا با سبک و وزن کم در زمان استراحت فرد احساس راحتی و آرامش بهش دست می‌دهد.پشم شیشه مصارف خاص دیگری را نیز دارا می‌باشد که بیشتر در تهیه یک رخت خواب مناسب و سبک مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در تمامی محصولات برای استراحت شما می‌توانید از پشم شیشه استفاده کنید که مانند: بالش، پتو، لحاف و تشک که زیاد مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها