بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

کارآفرینی یک روش ثروتمند شدن در ایران است که بسیار کارآمد بوده و اگر به‌درستی و با شیوه اصولی کارآفرینی کنید، کسب موفقیت در آن می‌تواند تضمینی باشد. ایده‌های زیادی برای این روشِ پولدار شدن وجود دارد؛ اما برای ورود به این مسیر، باید محصولی کاربردی و خلاقانه را ارائه دهید که نسبت به نمونه‌های مشابه، برتریِ چشمگیری داشته باشد.

خرما کبکاب

برایه اینکه خرما کبکاب همیشه سالم و تازه داشته باشیم نیاز به رعایت یک سری از نکات می باشد. روش های نگهداری خرما کبکاب به این صورت است که نباید کنار مواد غذایی دیگر گذاشته شود که طعم و بو غذاها بر روی خرما بشیند.

بهترین راه برای نگهداری خرما، در یخچال می باشد زیرا نگهداری خرما در جای سرد باعث می شود طعم و مزه خرما از دست نرود و رطوبت و طعمش حفظ شود. خرما داری رطوبت می باشد و رطوبت مواد غذایی باعث رشد موجودات ریز میکروسکوپی هست که برای جلوگیری از فرآیند می توانید خرما را در جای سرد یا یخچال بگذارید.

خرما خشک

یکی از بهترین شیوه ها و روش ها که در بین متقاضیان نیز طرفداران ویژه به خود اختصاص داده است، فرایند های اینترنتی می باشد. در فرایند های عرضه اینترنتی خرما خشک در بهترین کیفیت ها معرفی می‌ شوند و متقاضیان می‌ توانند این نوع کالا ها را با قیمت های بسیار مناسب تری خریداری نمایند.

زیرا از این طریق از ایجاد واسطه گری های مختلف برای فروش این نوع کالاها جلوگیری می‌ شود و در نهایت رضایت مشتریان ایجاد می گردد.

با ایجاد شرایط فروش اینترنتی خرما خشک باعث می‌ شود که این محصول به عنوان بهترین محصول به دیگر کشور ها صادر شود و از آنجایی که تولید خرما در مناطق مختلفی از کشور ما انجام می‌ شود، صادرات این محصولات از رونق اقتصادی بسیار خوبی برخوردار است و کشاورزان زیادی از این فرآیند فروش استقبال بی نظیری می نمایند.

خامه شکلاتی

همه ما کم و بیش با انواع شیرینیها آشنایی داریم، شیرینی خامه ای یا شیرینی نخودچی و خامه شکلاتی که در قنادیها موجود می باشد و کیفیت بسیار خوب و مزه خوشمزه ای دارد محبوب بسیاری از مردم است، کیکهای خامه ای به گونه های رنگی و سفید بسیار جلب توجه می کنند و از این نظر بازار بسیار پر رونقی دارند.

از موارد بسیار مهمی که در تولید شیرینیهای خامه ای باید حتما مد نظر قرار گیرد، خامه به کار رفته در آن می باشد که تا حد بسیار زیادی در مزه و کیفیت کیک و شیرینی موثر است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها