بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۳

هر چه افراد بيشتری را بشناسيد که ديد مثبتی نسبت به شما دارند موقعيت‌ های بهتری به دست خواهيد آورد. افرادی که شما را دوست دارند به شما ايده‌ های جديدی می‌ دهند و راه موفقيت را برای شما باز می‌ کنند. ارتباطات خود را گسترش دهید و از مشورت با افراد باتجربه و موفق برای یافتن شغل مورد نظر خود دریغ نکنید. در ادامه با چند حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ایزوگام کف خودرو

با خرید ایزوگام کف خودرو با قیمت مناسب از صداهای مزاحم خلاص می شوید، اطلاعات لازم در مورد قیمت را در این مقاله برای شما صحبت خواهد شد.

تا به امروز راهکارهای مختلفی برای کاهش صدای موتور خودرو پیشنهاد شده که یکی از آن ها ایزوگام کف خودرو است.

این محصول علاوه بر کاهش صدای مزاحم عایق حرارتی منحصر به فردی نیز به حساب می آید.

با استفاده از ایزوگام کف خودرو قادر خواهید بود انرژی سرمایی و گرمایی را مدت زمان بیشتری در خودرو نگه دارید.

برای تولید ایزوگام کف خودرو از مواد اولیه خاصی استفاده می کنند که با توجه به این مواد مشخصات و ویژگی های این محصول تعیین خواهد شد.

ایزوگام گستر دلیجان

اگر به دنبال خرید ایزوگام گستر دلیجان با قیمت ارزان هستید حتما این مطلب را دنبال کنید تا با مرجع فروش ایزوگام دلیجان آشنا شوید.

یکی از مهم ترین عوامل مخرب در افت کیفیت و وارد آمدن آسیب به ساختمان ها، سازه ها و دیگر بناهای ساخته شده از سیمان و گچ، رطوبت است.

کارخانه ایزوگام گستر دلیجان یکی از تولیدکنندگان معتبر کشورمان در حوزه عرضه انواع عایق های ساختمانی محسوب می شود.

محصولات ایزوگام گستر دلیجان شامل عایق های تک لایه و یا چند لایه می شوند که بر حسب درجه بندی کیفی در بخش های مختلفی از ساختمان به کار می روند.

ایزوگام مهندسی آذر

لازم به ذکر است ایزوگام مهندسی آذر یک برند معتبر و با کیفیت است با خرید این محصول خیالتان از نشتی رطوبت سالیان زیاد راحت خواهد بود و نگرانی برای آن نخواهید داشت.

ایزوگام مهندسی آذر یکی از مرغوب ترین ایزوگام های موجود در بازار است.

ایزوگام یک محصول کاربردی در ساختمان است که کارایی بالایی از خود نشان داده است.

این محصول یک عایق رطوبتی آماده است که نصب آن توسط افراد خاصی به سهولت انجام پذیر است.

تمام استانداردهای لازم در تولید این ایزوگام رعایت شده است.

گاهی استفاده از عایق های رطوبتی نا مرغوب و فاقد برند معتبر می تواند خسارات و خرابی های زیادی به وجود آورد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها