بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۱۲۳۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

عادات می‌توانند تأثیر بسزایی در موفقیت آینده شما داشته باشند. وجه اشتراک افراد ثرتمند، تعیین هدفی برای دستیابی است. من با تعیین هدف خود توانستم ثروتمند شوم.

پسته احمد آقایی امروز

امروزه در بین انواع پسته احمد آقایی امروز شاخص در سطح جهان پسته احمد آقایی در گروه بلند طبقه بندی می شود.

شکلی مستطیلی و بادامی دارد که درجه خندان بودن آن نیز بالاست، رنگ مغز آن از قرمز تا ارغوانی متفاوت است و پوست سخت آن بسیار روشن می باشد که همین ویژگیها آن را به راحتی از دیگر انواع پسته متمایز کرده است.

در طی سالیان دور و در کشورهای شرق آسیا از جمله ایران، پسته یافت و اهلی شده است.

این محصول ویژه در کشورهای تولید کننده آن ارز آفرینی قابل توجهی دارد و از این طریق می‌تواند منابع قابل توجهی از دلار و ارز را وارد کشور کرده و به رشد اقتصادی آن کمک زیادی کند.

در حال حاضر ارز وارد شده در زمینه صادرات پسته به کشور ایران با نزدیک به ۲۰۰ هزار تن از یک میلیارد دلار در سال نیز می گذرد که رقم ویژه و قابل توجهی است.

امروزه کشورهای زیادی وارد کننده پسته ایران هستند که از مهم ترین آنها می توان به آلمان اشاره کرد که به عنوان بیشترین متقاضی خرید پسته ایرانی محسوب می شود و بعد از آن کشورهای عراق، قزاقستان، امارات، هند، روسیه و اسپانیا قرار می گیرند.

در کشور ایران با توجه به برخورداری از شرایط مناسب کشت، مناطق پسته خیز زیادی وجود دارد.

پسته اکبری اعلا

پسته اکبری اعلا ارقام متنوعی دارد و قیمت پسته اکبری اعلا هم تحت تاثیر کیفیت آن قرار دارد این نوع از پسته از ارقام اعلا می باشد چرا که مرغوبیت آن بالا است و بازار پسندی خیلی خوبی دارد.

خوشبختانه به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب در حال حاضر تولید پسته در خیلی از مناطق کشور ما انجام می گیرد که اتفاقا کیفیت همه آنها هم بالا است پسته اکبری را همه به خاطر ویژگیهای خیلی خوبی که دارد می شناسند.

پسته اکبری با مشخصاتی مثل دانه های کشیده و مغز پر و ظاهر خندان قابل تشخیص است این نوع از محصول پسته جزو محصولات لوکس می باشد.

پسته اکبری انس 20

پسته اکبری انس 20 دارای اندازه درشتی بوده و به صورت طبیعی خندان شده‌ اند، آن ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در کشور ما به عنوان یکی از پست های محبوب خرید و فروش می شوند. انس ۲۰ پسته ها معمولا اندازه های درشت را شامل شده و فرایند خندان شدن آن ها نیز کامل صورت گرفته و مغز این پسته ها بیرون زده است.

این نوع از پسته ها به صورت شور و خام به بازار عرضه می‌ شوند نوع شور آن ها برای پذیرایی از مهمانان مناسب بوده و پسته های خام به خاطر خواص درمانی که دارند، مصرف می شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها